vroeg wakker !

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik heb weer ff advies nodig ..

Milad is al heel vroeg wakker in de ochtend , al om 5 uur kwart over 5 op z,n laatst 6 uur

Wat kan ik hieraan doen? , want ik ben echt geen ochtendmens

Gelukkig neemt m,n man heelveel ochtenden voor z,n rekening , maar dat lost het probleem niet op natuurlijk ...

Ook heb ik gemerkt dat hij dan geeneens honger heeft ... dus hij krijgt z,n fles dan om 7 uur dan drinkt hij die leeg   en om uurtje of 8 gaat hij dan weer naar bed tot 10 uur ong   ... smiddags slaapt ie van half 2 tot ong 4 uur en dan om 7 uur weer bedtijd om half 10 kijgt hij nog een fles en dan slapen tot plus minus 5 a 6 uur

Later op bed leggen geeft geen zin want dan is hij echt moe ...

Graag jullie advies ?

Groetjes van anna mama van milad 8 mnd

Hoi

Heeft hij nog behoefte aan de fles van half tien in de avond? Mijn zoontje krijgt al een langere tijd geen avondvoeding meer (is nu 9 mnd) en nu heb ik wel eens gehoord/gelezen dat een avondvoeding een bepaald ritme van wakker worden in stand houdt. Je zou kunnen proberen de laatste voeding weg te laten of steeds dichter op de fles van 19.00 uur te geven waardoor die 2 voedingen 1 voeding van 19.00 of 19.30 uur wordt.
Succes ermee.....
Groetjes Inge

Hoi inga

Ik geef milad geen voeding meer als die om 7 uur gaat slapen .. alleen om half 10 en daarmee ben ik al bezig om hem vroeger te geven , vorige week zat ik namelijk om 11 uur nog met hem op m,n arm pfffff

Maar er zit wel iets in wat je zegt , want voor deze periode hadt milad last van snacht veel wakker zijn en hebben we die laatste fles weer ingezet , voorheen sliep na de fles van 7 uur half 8 tot een uurtje of 7 in de ochtend dus wie weet ....

Groetjes van anna

Terug
Bovenaan