Vroeg Wakker????

Hey Meiden,

Zijn jullie kids nu ook zo vroeg wakker nu het vroeger licht is buiten?
Luna sliep eerder altijd tot 8uur half 9 en nu is ze de hele week
al om kwart voor 7 wakker!!!!
Hoe donker hebben jullie het op het slaapkamertje vd kids??
Luna heeft een heel licht gordijn dus misschien toch maar eens
gaan kijken voor een rolgordijn!!!

Groetjes Samiera

Hoi Samiera,

wij hebben een verduisterd rolgordijn en gewone dunne gordijnen. Dus donker genoeg hier. Maar helaas is Jennifer een vroege vogel en komt ze rond 6 uur / half 7. Dus je hebt nog mazzel (vind ik dan he!!!)

gr. ilone

Lotte werd meestal ook pas rond half 9, 9 uur wakker, maar dit is tegenwoordig vaak ook rond 7 uur, half 8. Komt ook wel door ons nieuwe ritme, want pappa's wekker gaat tegenwoordig ook rond die tijd en dan hoort ze hem douchen en zo.

Maar het licht heeft er ook zeker mee te maken! Wij hebben nu redelijk donkere gordijnen hangen, maar veel licht komt via het raam op de gang binnen. We hebben nu voor haar deur ook een verduisterend gordijn gehangen, maar heel veel helpt dat niet. Licht weet toch altijd naar binnen te komen.

Groetjes, Marisa

Wat herkenbaar zeg!!

Onze Dylano is ook zo rond 8.00 - 8.30 wakker normaal. Maar nu hoor ik hem al weleens rond 7.00. Vandaag was het 7.30.
Ken makkelijk met het licht van buiten te maken hebben hoor. Tja... T heeft zn voor en nadelen zie je wel ;-)

Liefs Deb.

HAI,

Jesse sliep idd ook altijd tot half 9 half 10,maar sinds deze week is het haf 7 7 uur, dus das wel vroeger.
Maar wij geven Jesse altijd ff een fles inzijn bedje en dan valt hij altijd nog een uur in slaap.

Groetjes LInda

hee hoi

kan me goed voorstellen dat het door het licht komt. Hier is de tijd afgelopen weekend al verzet naar zomertijd en het is nu dus sochtends een uur later licht. Alice slaapt spontaan ook weer wat langer sochtends!
Savonds is het echter niet echt handig...... het wordt pas tegen kwart voor 8 donker en Alice gaat eigenlijk altijd om half 8 naar bed. We horen haar nu nog veel langer, zit ze gewoon nog wat te spelen in bed voordat ze in slaap valt.

Groetjes Alberdien

jeetje wat grappig om te lezen dat dr meer kids ineens zo vroeg wakker zijn...
Jelte was ook 'altijd' tussen 8-8.30u wakker en ook deze hele week al 6.45a7uur! Tja das dan wel ff vroeg.
Had me nog niet bedacht dat het mss door het licht kon komen, Jelte heeft alleen een houten luxafles voor zn raam(vh balkondeur) hangen, dus ws gaan we vanavond het nog ff donker maken! haha.. hopenlijk helpt het!
Groetjes Saskia (mv Jelte 9-6-07)

Pfff, ik zou kwart voor 7 al een feest vinden... En tot 8 uur of half 9 heb ik al heeeeeel lang niet geslapen haha..
Hier is de jongste altijd (winter en zomer) om 6 uur wakker.. Als ik heel veel geluk heb is het half 7 maar later nooit hoor..

Terug
Bovenaan