Vroeg wakker

Alweer eens voor de zooooooo veelste keer ben ik vroeg wakker....bah.....vandaag om half 6, heb toch nog geprobeerd om te slapen maar dit lukt niet.... ach ja dan slaap ik overdag wel nog een uurtje of zo...
ben benieuwd hoe het morgen zal gaan, heb vakantie gehad en mag morgen weer aan het werk, de kleine gaat ook morgen weer naar school, dus de drukte komt er weer aan, school werk op tijd koken gym les, zwem les, huishouden tussendoor, over 3 weken krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis dus genoeg te doen.... heb me voorgenomen om te proberen zo rustig mogelijk te blijven en s'avonds alles laten liggen en gewoon een uurtje rustig op de bank.... ben namelijk een control freak, heb meestal een hele planning voor de hele week ( zelfs stomme dingen zoals wanneer strijken etc....) en kan heel erg overstuur raken als ik mijn planning niet haal.....denk dan ik heb het de hele week druk dus als ik ies niet af heb dan gaat dit af van mijn eigen rust tijd......
Ik ga dit nu anders doen, gewoon cool bljven en rustig aan doen.
In het huis zal ik toch niet veel mee kunnenklussen ( verf geur is tch niet goed....), heb weer zin om te gaan sporten ben de hele vakantie niet geweest ik doe namelijk body pump en zumba, denk dat ik dit ook maar een paar weken laat ( zumba is wel erg intensief....)
en jullie?

Hoi mamaeef, ik ken het heel goed hoor, dat vroeg wakker worden. Was vanochtend ook om 6 uur wakker. Ben nog wel een tijdje blijven liggen omdat ik dat moest van mezelf. 6 uur op zondag is veel te vroeg!! :)

Het klinkt alsof je het heel druk hebt de komende tijd.Wij hebben trouwens ook een nieuw huis gekocht. Als alles goed gaat krijgen we 15 november de sleutel. Echte perfecte timing zullen we maar zeggen.

Ik ben afgelopen week vrijdag weer begonnen met sporten. Ik doe aan moderne dans. Zat eerst wel te twijfelen omdat het heel vermoeiend kan zijn. Maar heb geen moment spijt. Kreeg er weer meer energie van. Gewoon goed luisteren naar je lichaam. Maarre is body pump niet heel erg intensief? Is dat niet met zo'n gewicht enzo?

Leuk dus jullie krijgen het ook druk in november.
Je hebt gelijk ik bedoelde body shape en niet body pump. Dit is dan ook met gewichten maar minder intens. Ze hebben nu wel een nieuwe les, lenigheid oefeningen zal wel handig zijn rond de bevalling.We zien het wel volgende week.
Hoe vaak ga je dan per week? En hoeveel uur?

Modern is 1x in de week (1,5 uur) en daarnaast ben ik eigenlijk net begonnen met danswerkplaats (1 uur). Dat laatste is minder intensief, eigenlijk wat ik er zelf van maak. Daarnaast zwem ik regelmatig en dat is natuurlijk helemaal geen probleem :) Ben wel van plan om zo veel mogelijk te blijven bewegen tijdens de zwangerschap.

ik heb precies hetzelfde alleen k ben iedere dag rond 8 uur wakker...terwijl ik voor mijn zwangerschap altijd lekker kon uitslapen..ma ze zeggen kan ik alvast wennen aan iedere morge vroeg op staan..hihi

Terug
Bovenaan