vroeg wakker

Heé!!

Stijn is elke dag 6 uur wakker.
Heeft jullie kindje dat ook?

Hij krijgt alleen voor het slapen gaan een fles melk, zal het hieraan liggen?
Hij gaat rond half 8 naar bed.

Vind t zo vroeg!
Groetje Jannie

Vivienne gaat elke dag om 7 uur naar bed en slaapt meestal tot 7 uur, alhoewel ze de laatste week rond 5 uur al wakker is. Dan doen we de speen erin en dan slaapt ze tot 7 uur. Zij krijgt voor het slapen ook een fles melk, ze heeft nog geen uur daarvoor een prakkie en toetje op.

Groetjes Mariska

Heel herkenbaar. Onze oudste was ook de eerste (bijna) 2 jaar van zijn leven om 6 uur, of soms zelfs vroeger, wakker. Maakte niet uit wat we hem te eten gaven, hoe laat of hoe vroeg we hem in bed stopte, hoeveel hij overdag sliep. Helaas, dat was gewoon zijn ritme.
Nu slaapt hij trouwens wel eens tot 8 uur uit (hij is nu 3 jaar), zalig!

Wat trouwens soms wel hielp was hem 's morgens in het donker een flesje melk te geven en dan weer terug naar bed. Soms sliep hij dan nog een uurtje door.

Succes, want het is inderdaad heel erg vroeg!

Dat is voor mij best normaal hoor, we zijn hier ook elke ochtend om half zeven op. Hoe eerder de oudste begint hoe eerder Hanna wakker wordt. Ze gaan om 7 uur naar bed maar slapen beide dan pas om half 8.

julia is ook altijd rond 6 uur wakker. maak dan een flesje melk voor haar en die drinkt ze dan zelf in haar bedje in het donker op. meestal slaapt ze dan weer verder tot een uur of 8 half 9.

Op het moment is Gijs ook steeds rond 6 uur wakker. We blijven dan wel gezellig nog een half uurtje ofzo in bed liggen, nou ja, hij speelt en ik lig... Daarna uit bed en ontbijten.
Wanneer Gijs zo vroeg wakker is ligt hij er rond 8-8.30 uur wel weer in.

Maikel is ook standaard om 6 uur wakker... De afgelopen 2 ochtenden zelfs om 5 uur, maar dan speen erin en dan slaapt hij meestal wel verder...

Maikel gaat er s avonds om half 7 in..

groetjes linda

Pepijn is laatste week wel vroeg wakker. Dan hoor ik hem spelen.
En daarna valt hij na 45min ongeveer weer in slaap tot 8.30-9.00u.
Ik hoef er dus niet uit....
Zo lang hij niet huilt, kijk het eens aan hoe lang hij zichzelf kan vermaken. Kan jij mooi nog ff blijven liggen en wakker worden op je gemak..

Liefs

Terug
Bovenaan