Vroeg wakker

Goedemorgen :)

Voorheen kon ik altijd erg goed uitslapen, tot soms wel een uur of elf. Nu begin ik al om half vijf wakker te worden, plassen, kruik maken tegen de krampjes, weer naar bed om nog maximaal een uur te kunnen slapen. Echt klaar wakker ook! ben verder niet echt moe ofzo, valt heel erg mee. Maar iets langer kunnen slapen zou prettig zijn. Dit hoort erbij? Is er iets tegen te doen?

Hoi,
Vervelend dat je zo vroeg wakker bent.

Ik heb daar gelukkig nog geen last van, wakker worden door mijn zwangerschap. Ik heb wel een meisje die rond 7h wakker wordt, maar dat is wat anders.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik het ook niet in het begin, wel verder in mijn zwangerschap, maar dat kwam omdat mijn buik natuurlijk zwaarder werd en mijn baarmoeder op mijn blaas drukte. Ik had vrij snel een voedingkussen(of gewoon kussen) in mijn bed liggen. Of ik had het kussen tussen mijn benen liggen als ik op mijn zij lag. Is heel fijn voor je bekken. Of onder mijn buik, zodat mijn buik wat ondersteund werd.

Gr Ilse

ik heb het ook dat ik veel slechter slaap, terwijl ik mijn slaap zo hard nodig heb!! met mijn dochter die tussen 06.30-07.00 wakker wordt, maar dat hoort erbij (bij mij dan, had in mijn eerste zwangershap)

Terug
Bovenaan