Vroeg......

Hoi Meiden, tja wat ben ik vroeg he, ik heb net ontbijt op bed gekregen, ben jarig vandaag..... 30 (slik). Nou vind het niet zo erg om 30 te worden, maar had gehoopt dan moeder te zijn, in plaats daarvan heb ik vandaag mijn nod. Fijn he, weet zeker dat ik ongi word is het niet vandaag dan wel morgen. Tja ik zal ook eens een keer geluk hebben he......! Het is in ieder geval heerlijk weer, dat word dus buiten taart eten.... jam jam, dikke kont hebben we toch al (hahahaha).
Meiden allemaal een fijne dag, degene die op vakantie gaan een hele fijne vakantie en kom allemaal maar zwanger terug....(zal voor jullie duimen).

Liefs Molly.

He Molly,

Van harte gefeliciteerd met je 30 ste verjaardag!! Maak er een hele leuke dag van. En hoop natuurlijk dat je nod weg blijft dat zou toch helemaal te gek zijn!!

Liefs Mick

Hoi Molly,
Ik wens je een hele fijne verjaardag! Geniet vandaag lekker van de kleine dingen. Je vrienden en familie, de zon het heerlijke eten en de lekkere taartjes. Kortom ik kan zo nog wel ffe doorgaan haha.
veel plezeier vandaag.
Veel liefs Ang..

Hee jarige Molluy,

Van harte meid met je verjaardag!
Ik herken het gevoel van slik, ik had al moeder willen zijn...

Maar ik wil je een mooi en gezond jaar toewensen waarin al je dromen (en m.n. die ene!)werkelijkheid zullen worden!

Een fijne dag, de zon heb je al mee!
lfs. Suus

Terug
Bovenaan