vroeg

zo dat was weer lekker vroeg vanmorgen half 5 haha
gelukkig nog wel ff geslapen daarna , annique slaapt na haar voeding gewoon naast mij.
want overleggen in bed is drama
iemand tips om dit goed te laten verlopen
ze spuugt steeds haar speen uit dus loop je vervolgens 10x heen en weer
overdag is dat vervelend maar snachts helemaal
kunnen ze niet iets uitvinden waardoor de speen in haar mondje blijft haha elastiekjes om haar oortjes ofzo haha grapje
maar dat is dus best nog wel lastig
dus tips zijn welkom hihi
groetjes sandra

wat bij jr helpt is een druppeltje op z'n speen doen, 2 tellen blijven zitten en meneer slaapt weer als een blok.

meestal doe ik vrij vlot naar een boer de kleine bed in. alleen stelt de kleine doerak het nu langer uit

Hey Sandra,

Wat ik meestal doe is Finn in een dekentje of badcapje wikkelen als ik 'm z'n flesje geef. Als ik 'm dan terug leg laat ik dat dekentje gewoon om 'm heen. Komt ie tenminste niet in zo'n koud bedje.

En om z'n tutje tegen te houden leg ik z'n knuffeltje tegen z'n tutje. Overbodig om te zeggen dat ie nog wel moet kunnen ademen natuurlijk. Hij ligt dan wel op z'n zijtje.

Succes!

Tessie

In het ziekenhuis bevestigden ze een spuugdoekje aan de fopspeen. Thuis hebben we dat doorgevoerd met een leuk doekje. Dat kun je er dan een beetje tegenaan leggen en als hij uitvalt heb je hem sneller gevonden. Renée ligt soms op haar speen en dan was het wel eens zoeken, hahaha.
Ik moet zeggen dat het een beetje beter werkt. Nog niet geweldig, want ze trekt ook wel eens aan dat doekje en dan trekt ze dus haar eigen speen uit haar mond .

Groetjes,
Evelien

oh dat is wel een goeie tip van dat doekje
ga ik ook uitproberen. ik hou het doekje wel eerst bij me zodat mijn geur er aan zit
doen moeders ook wel eens op mijn werk ( ik werkop een creche)
kijken of het gaat werken .....

Terug
Bovenaan