vroeg...

A

Anoniem

Guest
Wat zijn sommigen er vroeg bij!!!

Soms wel midden in de nacht!!

Nu moet ik zeggen dat het forum ook wel verslavend werkt.

Het is ook zo fijn om reacties te krijgen.

Nu is mijn man vanochtend naar zijn werk gegaan en ik smeer netjes zijn
boterbammetjes voor hem, wasje opgehangen, nieuws gekeken en tja,

dan sluit ik de laptop toch even snel aan.

(laptop met internet staat beneden, gewone computer boven maar daar zit
geen internet op, dus de laptop maakt het ook wel
eeeeeeeeeeerrrrrrrrruuug gemakkelijk om ff te spieken tussendoor)

Succes vandaag weer allen!

Ja, dat is toch ook één van mijn favoriete bezigheden tijdens deze vrije dagen. Lekker even internetten.
Vannacht echt beroerd geslapen, hierdoor was ik gewoon misselijk vanochtend. Brrr.. lekker begin van de dag met overgeven :-S.
Straks even een wasje draaien en een sollicitatiebrief versturen, boodschappen doen, een stukje fietsen met dit heerlijke weer. Ik kom de dagen prima door :-D.

Liefs, Line
37,1 wk zwanger

Oh, wat netjes dat je nog fietst met 37 weken!

K ben nu ruim 36 weken, maar fietsen doet zooooooooo'n zeer!

Misschien dat het komt omdat de kleine al compleet ingedaald is?!?

K weet t niet, maar fijn voelt het iniedergeval niet meer.

K ben net nog even naar het werk geweest, was weer even fijn en heb m'n
boodschapjes al weer in huis. Vanavond nog een etentje van het werk,
mjammie.

Zit in de pv en bestuur kreeg etentje aangeboden van de directie.

Schijnt voor het eerst te zijn, en is omdat we er zoveel vrije tijd insteken.

Ga er dus wel heen. Mannetjelief gaat bij schoonmoe eten, ben bang dat
er anders shoarma gehaald wordt (vindt ie zo lekker, hi hi)

Sollicitatiebrief?! Had je nog geen werk, of werd contract niet verlengd of wat?

Midden in de nacht bij jullie  is voor mij overdag  Ik zit natuurlijk in Nieuw Zeeland. Maar nu is het voor mij midden in de nacht (2 uur) heb last van m'n ribben en wil door m'n gewoel m'n man niet wakker maken. Dus effe lekker achter de computer en dan kan ik straks vast wel weer slapen.

Groetjes Miriam (38+5)

Nou Miriam, dan heb je een lekker tijdstip om achter de computer te zitten :-D. Ik vind het ook zo vervelend als ik s nachts lig te woelen, ik wil mijn man dan niet wakker maken. Hij moet nog de hele dag werken en de wekker gaat altijd vroeg: 6 uur. Hier is het nu theetijd. Heb een lekker kopje thee voor mezelf gezet en heb gister cake gebakken, daar peuzel ik nu plakje van op.

Basendien, fietsen gaat gelukkig nog prima. Wel vaak een beetje drukkend gevoel op mijn blaas..haha.. Lange stukken achter elkaar zonder toiletbezoek gaat dus niet meer ;-). Daarbij komt ook dat ik sinds twee weken een nieuwe fiets heb, alvast een moederfiets. Mijn oude stations/studentenfiets was zó af en ik kreeg voor de zoveelste keer een lekke band dat we alvast een nieuwe fiets hebben gekocht. Na zoveel jaren op krotten te hebben gefietst, is dit echt een verademing.

En solliciteren.. Afgelopen mei is mijn baan opgehouden. Ik wist dat het voor een jaar zou zijn, op projectbasis. Dus ben lekker aan het solliciteren. Na de komkommertijd in de zomermaanden juli en augustus beginnen de vacatures nu weer een beetje in de kranten te verschijnen. Ik zoek werk in de sector welzijn, mijn sollicitatie die vandaag de deur uit is gegaan is die voor medewerker jeugdbeleid voor de provincie Overijssel.
Ik hoooooooooooop op een uitnoding voor een gesprek. Altijd weer spannend!

Veel plezier op het etentje vanavond! Geniet ervan :-D

Liefs, Line
37,1 wk

Terug
Bovenaan