<p>Hoi hoi</p><p> </p><p>19 feb mag ik weer gaan werken. Zo geen zin in haha. </p><p>Maar goed ik geef bv en wil dit nog even blijven doen. Ik werk onregelmatig en heb ochtend, late, slaap en weekend diensten. De ochtend diensten en slaap diensten zie ik t meest tegen op niet perse om t werk maar meer om t kolven.</p><p>Een ochtend begint om 7uur. Ook als je uit de slaapdienst komt. Maar onze kleine kan pas om 7uur terecht bij kdv. Mijn man begint ook om 7uur. Onze meid wil meestal tussen 6 en 7 haar voeding. Op dit moment. Ik weet dus echt niet hoe ik dit geregeld ga krijgen op t werk. Stel dat ze tegen die tijd wat later voor haar voeding komt is dat super fijn. Maar dan zit ik nog met t kolven. Ik weet dat je een kwart mag bestedeb hier aan. Maar om nou meteen te beginnen met kolven en mijn collega met 12 cliënten te laten staan die gewekt moeten worden lijkt mij niet handig. Poeh ik moet dit ook nog gaan bespreken hoor. Maar was benieuwd hoe andere in soort gelijke situaties hier mee om gaan. </p>