Vroege echo en vk bezoek

Hoi mama's

Het valt me op dat veel van jullie al binnenkort naar de vk mogen voor intake en echo.

Is alleen mijn vk dan zo laat?? Ik ben nu 7/1 en mag 'pas' 4 december voor de intake en de 9e voor de echo.

Sammie

nee hoor onze vk maakt ook niet eerder een afspraak dan met 8 weken ten zij je een ( vervelende) voorgeschiedenis hebt, en de echo plannen ze bij ons tussen de 10 en 12 weken die afspraak maken ze pas bij de intake. ik moet dus nog ff gedult hebben voor die afspraak.

Dat is helemaal normaal, had bij de vorige afspraak ook pas rond de 8 weken bij de vk en met 12 weken kreeg ik pas de echo, nu ligt het anders ik heb "'gelukkig'' al 8 december de echo en week later intake vk, omdda ik in augustus een mk heb gehad.

Wat ik al zei in een vorig onderwerp is dat ze bij ons standaard met 8 weken een termijn echo doen weet ook niet waarom dat zo verschilt per regio, maar het was ook al zo bij mijn vorige zwangerschap.

Groetjes Margot

hey,

Ik heb mijn echo gister gehad, met ruim 7 weken. Maar dit is omdat ik in tijdens het begin van mijn zwangerschap onder narcose ben geweest. Dus even gekeken of het goed was.
Echt super, heb het hartje gezien. Ben blij dat ik niet nog langer moest wachten.

Liefs Noor

Bij mij ging het ook een beetje raar... ik zou eigenlijk rond de 10 weken moeten. Toen heb ik gevraagt of het eerder kon ivm mijn werk en ik het snel zal moeten vertellen.
Toen had hij het over dan rond de 9 weken... en zei 30 nov (wat dus met 7 weken is) Nou ja... ik vind het prima :) Hoop alleen wel dat ze wat kunnen zien natuurlijk!

Terug
Bovenaan