vroege echo gehad/druk druk druk

Hallo lieve mede-novembermama's :)

Gisteren kreeg ik een vroege echo, bij 7,5 week, omdat ik in oktober een miskraam heb gehad. Toen bleek op de echo bij 10 weken dat het vruchtje niet meer verder was gegroeid bij 6 weken. Fijn om nu niet zo lang te hoeven wachten! Ik was heel zenuwachtig van te voren, wat niet echt nodig was, want ik heb nog steeds veel zwangerschapsklachtjes, maar toch. Dezelfde onderzoekskamer als de vorige keer, dezelfde arts die de echo maakte... Pff.. Alleen deze keer wel een klein, levend vruchtje in beeld. Met een piepklein knipperlichtje dat dapper klopt! Zo mooi!!

Ik vind het overigens heel gezellig om op dit forum te komen. Ik kijk er regelmatig op. Maar ben net begonnen met een nieuwe baan, moet lang reizen en kijk tegen een verhuizing, een bruiloft en een drukke studieperiode aan. Hierdoor en door de zwangerschap lig ik savonds al vroeg helemaal voor pampus, hihi. Heb dus niet altijd tijd om te reageren. Maar bij deze wil ik even zeggen dat ik met jullie verhalen meeleef!

Groetjes Kim

Hoi Kim

Gefeliciteerd! En een hele voorspoedige zwangerschap gewenst. Wij hebben 4 april onze eerste echo, als alles dan goed blijkt zal er bij mij ook een last van mijn schouders vallen. We komen elkaar vast nog wel tegen op dit forum, ondanks dat ik net als jou geen hele fanatieke reageerder ben.

Groetjes Gouk

He je naam komt me nog bekend voor van het zwanger worden forum. Klopt dat?
Ben blij voor je dat je een goede echo hebt gehad.
Wanneer heb je je volgende?
Zelf moet ik nog dikke 3 weken wachten tot ik mijn 1e echo krijg.
En die gaan nu zo langzaam hihi.

hoi kim.

wat fijn,,,gefeliciteerd!
ik heb volgende week vrijdag een vroege echo, ben dan 7 0f 8 weken zwanger.   ook door miskraam afgelopen dec.
wat een heerlijk gevoel moet het zijn om te weten dat het goed zit, dat het hartje klopt.
ik ben ook zo bang dat ik niks te zien krijg of geen hartje ofzo.
maar goed ben idd ook wel blij dat we zo'n vroege echo krijgen...geeft wel zekerheid.
geniet van je zwangerschap

gr sas

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties!

Ik was inderdaad ook wel eens te vinden op het zwanger-wordenforum, maar deze keer niet zoveel als bij de vorige keer.

Spannend dat jullie ook allemaal tegen jullie eerste echo zitten aan te kijken. Al moet de een nog wat langer wachten dan de ander. Ik krijg met elf weken nog een echo, moet dus nog vier weken wachten. Ik ben erg benieuwd naar wat ik dan zie. Dan is het al echt een baby.

Over anderhalve week gaan we inderdaad trouwen. Maar we doen het heel rustig, zonder jurk, boeket en ringen. Geen groot feest, maar een gezellige borrel en daarna lekker uit eten. Vier jij het groots Gizzymo?  Mijn vriend kon van de week niet bij de echo zijn, dus ik heb een fotootje achtergehouden die ik hem ingelijst en met een tekst van de baby erbij ga geven, na het jawoord. Dan zullen de gasten dus ook meteen meekregen dat we zwanger zijn. Zo is het toch nog een bijzondere dag.

Drie dagen later krijgen we de sleutel van ons huis in Utrecht en komt er hopelijk zo snel mogelijk een einde aan het verre op en neer reizen van Tilburg naar mijn nieuwe baan in Soest. Een drukke periode, en het misselijk zijn de hele dag maakt het er niet makkelijker op. Hebben jullie veel last van kwaaltjes?

Liefs, Kim

Terug
Bovenaan