Vroege echo

Gisteren vroege echo gehad zes weken en 1 dag.ivm bloedverlies.
We werden er niet veel wijzer van ,hartje klopt niet ,naar verloskundige had het over vijf weken en rare vorm en stoppen en of blaasje had de nog nooit gezien
en er was nog een vruchtje te zien ? Misschien tweeling ?
Ik wordt doorgestuurd naar gynaecoloog.
Hopelijk gaat dat snel ervaring mee?
Ik heb gisteren geen vragen gesteld omdat het dan niet komt moest eerst verwerken,man heeft ook trage informatie verwerking net als. Mij .
Maar snap het allemaal niet .
Vandaag weer slechte dag . Niet geslapen en krampen in buik van stress?
Krijg ook dikke buik .
In zes weken tijd ook drie x flauwgevallen in twee weken moe misselijk waardoor ik dus niks eet bijna doe het wel met dwang maar niet van harte .
Hopelijk belt zkh morgen en kan ik deze week terrecht ,ga ook nog verloskundige bellen om betere uitleg ik heb het gewoon niet opgenomen
Ben bang dat het helemaal mis is ook ivm rare vorm . Ik ben wel zwanger maar dus geen hartje
Wie heeft er ervaring mee?

Ga morgen

Hartje klopt pas met 6 weken. Dus misschien denkt verloskundige dat het eigenlijk nog week 5 was?
Ik snap dat je bang bent dat het mis gaat. Maar daar kan je helaas weinig tegen doen.
Zolang je maar geen rauw vlees eet, en geen vruchtafdreivende kruiden gebruikt, en geen alcohol of drugs. 
Flauwvallen kan een normaal symptoom zijn. Moeheid en misselijkheid zijn zeker normale zwangerschapssymptomen. En krampen in je buik kunnen diverse dingen betekenen.
Maar het is echt een supervroege echo, dus misschien gewoon moeilijk te interpreteren.
Ik dacht dat je bij een tweeling standaard naar een gynaecoloog wordt doorgestuurd.
Vooral wat afleiding zoeken om rustig te blijven. Sterkte 

Ik ga vandaag maar even bellen met ze voor betere uitleg was ook in begin vloed verloren .
Ze had het over 8 weken snap ik niet kan ook nker want laatste menstruatie was op 28 oktober
Heb steeds krampen ook en wordt dik hopelijk mag ik snel naar gynaecoloog ben zo ongerust 

En ik blijf met eten en drinken rekening idd maar ze had het ook over rare vorm nog nooit gezien ?

Terug
Bovenaan