vroege echo

Hallo! Ik ben ruim 7 weken zwanger, heb met 6 weken een echo gehad, maar daarop was geen embryo te zien. Wie herkent dit, en was het alsnog allemaal goed bij een tweede (latere) echo? We zijn best wel bang dat het misgaat...
 
Hoi Corine,

Ik ben heb met ongeveer 6,5 week een echo gehad en toen was er weinig te zien, alleen een klein zakje en een ligt pulsje(hartje) je kon ook niks horen! De dokter was verre van positief en ik moest ander halve week later weer terug komen. Toen bleek ik 8 weken zwanger te zijn en was er heel duidelijk een embryo te zien en heb ik het hartje horen kloppen. Ik hoop dat het bij jou ook zo gaat lopen!! Sterkte
groetjes Rachel

 
Ik heb met 7 weken een echo gehad. (Inwendig)En bij mij was t al wel te zien. Maar ik weet zeker dat t bij iedereen anders is.Ik zou me niet al te veel zorgen gaan maken, en gewoon genieten . groetjes kim
 
Ik heb ook met 6 weken mijn eerste echo gehad. De gyn zag heel zachtjes het hartje kloppen, maar ik had er toen nog niet echt vertrouwen in. Een week later weer een echo gehad, en daar was wel duidelijk een vruchtzakje met een vruchtje en hartje te zien. Even volhouden nog. ik hoop dat je snel de volgende echo krijgt.
groet Mik
 
Terug
Bovenaan