Vroege echo

Hoi,

Ik ben gisteren naar de gyn geweest(ik mocht komen als ik drie weken overtijd was), ik heb een echo gehad , ik ben zwanger, het zit ín de baarmoeder, dat ik alles wat ik er van kan zeggen, want er was niets anders dan een schimmetje op de echo te zien.
afwachten,dus, over twee weken (13 sept)krijg ik weer een echo.Hij feliciteerde mij niet.
Als ik eerlijk ben heb ik weinig hoop na de bloeding van zaterdag,
de vorige keer(in maart) konden we in ieder geval al het hartje zien kloppen, volgens mijn berekeningen was ik toen
drie dagen verder als nu.
Zijn er meer die al een hele vroege echo hadden, mijn laatste menstruatie was op 10 juli,dus ik ben vandaag 7 weken.

jeanette


 
Mijn eerste echo was met 6 weken en 3 dagen omdat ik niet precies wist hoever ik heen was. We konden toen het hartje al horen klopen, echt helemaal geweldig.

Eergister de tweede echo gehad ben nu 11 weken en 4 dagen, wat een verschil je. Ons kindje heeft nu armpjes, beentjes, enz. helemaal geweldig.

Ik hoop voor jou dat je over 2 weken een gelukkiger gevoel hebt bij je echo.
Doe lekker rustig aan en probeer er een beetje van te genieten.
 
Ik wil even kwijt dat ik het belachelijk vind dat je niet gefeliciteerd werd bij je echo. Je bent ZWANGER! Gefeliciteerd Jeanette!

Ik hoop dat alles voortreffelijk gaat verlopen.

(ik ben ook net zwanger, dus nog voorzichtig blij)
 
Terug
Bovenaan