vroege echo

Hoi,
Ik lees net dat stukje van : echo?.Ik ben zeven weken zwanger en krijg al over andrhalve week een echo. Nu is mijn vraag hebben jullie, die ook zo'n vrege echo gehad hebben een buik, ofeen inwendige echo gehad? Thanx
 
Bij mijn weten kan een vroege echo alleen inwendig, maar als je probeert te ontspannen merk je er weinig/niets van...(ben w.b.t ervaren met inwendige echo,s)
groetjes susan
bijna 28 weken.
 
Zelf ben ik inmiddels 33 weken zwanger, maar ook ik heb met 8 weken een echo gehad. Dit was vooral om te bepalen hoe ver ik al was. Dit hebben ze eerst uitwendig gedaan, en toen voor de zekerheid ook nog inwendig. Niets engs hoor! Heb er geen last/pijn van gehad. Sommige vrouwen hebben er een vervelend gevoel bij. Maar als je je er voor open stelt, stelt het echt niets voor. Dus niet verkrampt doen, maar gewoon genieten van het wondertje op het scherm!

Succes.
 
Ook ik heb een echo gehad met 8 weken. Bij mij was het alleen uitwendig dus een gewone echo. Het was toen echt nog maar een vruchtje en je zag niet veel maar vond het erg leuk dat ik toen het hartje wel gehoort heb.
Groetjes Bianca
 
Ik heb met 10 weken een echo gehad en dit kon uitwendig. Maar over inwendig hoef je je ook geen zorgen te maken hoor. Ze brengen een soort van staafje in. Die is niet dik en ze gebruiken glijmiddel dus daar merk je niks van.
 
Hallo,

Ik heb ook een vroege echo gehad om de duur van de zwangerschap te bepalen. De vk heeft hem uitwendig gedaan en alles was goed te zien was toen ruim 8 weken zwanger...
Monique
 
Terug
Bovenaan