vroege echo

Ik heb afgelopen woensdag een echo gehad maar ze kon niet zien hoe lang ik zwanger was.Er zat wel een vruchtzakje maar ze kon niet zien of er ook een embryo in zat.
Ze denken dat ik pas 5 weken zwanger ben en het daarom slecht kunnen zien.Ik moet er van uit gaan dat ik zwanger ben ,maar toch...Wie heeft dit nog meer mee gemaakt

Hoi Peet,

Ja het is zeker herkenbaar hoor wat je hebt.
Ik zelf was 6 weken en omdat ik veel onzekerheden had over de zw.schap mocht ik een vroege echo laten doen, maar ik moest me goed beseffen dat ik wel eens niet zou kunnen zien. Dat was idd. het geval, ook ik zag een leeg vruchtzakje. Thuis weer enorme twijfel natuurlijk. 2 lange weken wachten. a.s. woensdag krijg ik mijn echo en dan weten we meer. Zelf krijg ik steeds meer het vertrouwen dat het goed moet zitten. Het belangrijkste is dat ik geen bloed en buikpijn heb. Verder ben ik enorm misselijk en moe. Als ik onderaan mn buik voel dan voelt het daar wat harder, dus allemaal tekenen dat het goed moet zitten. Het is ook vergelijkbaar met de zw.schap van mijn zoontje terwijl de zw.schap in augustus mis ging en ook gelijk fout aanvoelde....

Hopelijk heb ik je wat gerust kunnen stellen maar woensdag weet ik het pas zeker, dan gaat het echte genieten beginnen.

Groetjes van Brendi

ik heb het 2x meegemaakt en 2x zat het goed. Omdat ik onrgelmatig ongesteld ben (ene x na 4 wkn andere x na 15 wkn) wist ik niet hoe ver ik was. En bijde keren daarna hartje gezien. Dus positief blijven denken! en zal duimen voor je!

Hoi
bedankt voor jullie reactie,ik ben in ieder geval een stuk positiever nu..
Verder is het afwachten..17 november weet ik eindelijk meer.
Ik heb ook geen bloedverlies en wat zwangerschapskwaaltjes dus ik houd de moed er in!

Sjonge ik weeg weer 10 kg lichter voor mijn gevoel!!,

Vanmorgen weer mijn twijfels of alles wel goed zit, dus ik mocht langskomen om 12.30 voor een echo...Het is gek, maar bij mijn zoontje dachten we ook dat ik een weekje verder was en dat blijkt nu precies weer zo te zijn!!, ze kunnen nog niet met zekerheid zeggen hoe lang ik zwanger ben, daarom moet ik woensdag weer komen. Maar ik heb het hartje horen kloppen en zien bewegen!!, dus ik ben weer helemaal blij. VK zei dat het nou ws. wel goed zal gaan omdat ze alles zien wat ze horen te zien....!!

Dus Peet, hopelijk komt bij jou ook alles goed. Ik ben in ieder geval het bewijs dat het niets hoeft te zeggen.....

Groetjes van Brendi

zie ook mijn reactie bij anoniem80 met topic: "spanning". Het zijn spannende weken tussen "groeit er wat of niet" he. Hopelijk verloopt het bij jullie net als bij ons!
Succes met wachten,
groetjes mira

Terug
Bovenaan