Vroege eiprong

<p>Hallo</p><p>Wij zijn het IUI traject gestart. En vandaag had ik mijn eerste echo om te kijken hoe het met de ei productie gaat zullen we maar even zeggen.</p><p>De gynaecoloog vroeg aan mij wanneer mijn laatste menstruatie dag was en toen gaf ik aan afgelopen maandag. En hij was vreselijk aan het puzzelen en keek erg moeilijk. Hij had op de inwendige echo al een rijpe eicel gezien, terwijl dit mijn 10e dag is van mijn cyclus. Hij zei dat ik dan een vroege eisprong heb dan normaal.</p><p>En dat we niet gaan starten met  Gonal injectie maar dat ik vanavond een keer pregnyl gaan spuiten en maandag de inseminatie.</p><p>Dit kwam wel even als een verassing, want ik had gedacht dat we pas volgende maand hier mee zouden gaan beginnen.</p><p>En ik weet dat het de 1e keer IUI meestal niet lukt. Maar nooit geweten dat ik op dag 10 al een ei klaar heb staan.</p><p>Vanavond voor het eerst mezelf spuiten. Erg spannend allemaal.</p><p>Zijn er hier meer vrouwen die een vroege eisprong hebben?</p>

Ik heb ook een korte cyclus (26 dagen) en op dag 10/11 mijn eisprong. 
Succes met IUI! Fijn dat er vaart achter wordt gezet door die arts.

Ook hier op dag 11 mijn eisprong. 
Als het maar later dan dag 7 is is het prima hoor, dan heeft je eitje voldoende tijd gehad om te rijpen en heb je gewoon kans om zwanger te worden. 
Ik las laatst een artikel over een onderzoek met een grote groep vrouwen waaruit bleek dat sommigen van hen zelfs al tijdens hun menstruatie weer vruchtbaar waren! 
Het ene lijf is het andere niet. ;) 

Terug
Bovenaan