Vroege eisprong?

A

Anoniem

Guest
Vorige week maandag (8) was de eerste dag van mijn OD. Nu ben ik net naar de wc geweest en heb ik draderig slijm. Betekent dit dat ik een vroege eisprong heb? Normaal is mijn cyclus 28 dagen. Bij de zwangerschapscalculators zeggen ze dat mijn eisprong ongeveer rond de 22e moet zijn. Wat denken jullie?

Hai Tina,

Ik heb ergens gelezen dat de periode  van ongi  naar eisprong bij elke vrouw verschillend is en dat dat ook een beetje ligt aan hoe je cyclus is (korte of lange cyclus). De periode eisprong naar ongi is bij bijna elke vrouw wel zo rond de 14 dagen.

Het zou dus wel kunnen denk ik, ... heb je anders geen ovulatietest in huis? Dan weet je het zeker.

Groetjes,
Wish

Ik denk inderdaad  dat je wel een vroege eisprong kan hebben. Ik ben inmiddels al wel zwanger, maar bleek bij de eerste echo 6 dagen langer zwanger te zijn. Als ik dan terug ga rekenen, zou ik precies 8 dagen na mijn 1e dag van mijn ongesteldheid mijn eisprong hebben gehad. Misschien een ovulatietestje er tegenaan gooien, misschien heb je daar iets aan.

Terug
Bovenaan