vroege eisprong

Hoi meiden,

na de 5e miskraam in maart zijn we weer druk bezig. Vorige maand met ovultatietest aan de slag geweest vanaf de 11e dag. Helaas had ik in de week erna geen eisprong. Deze maand ben ik op dag 10 gaan testen en bleek dat ik op dat moment ovuleerde. Man uit de kroeg gehaald (was zaterdag en dus voetbal) en de rest kun je wel raden. Nu maar hopen dat het goed is gegaan.
Tepels voelen aan alsof ze blauw zijn en 's avond kan ik mijn ogen niet meer open houden. Verder geen zin in warm eten.
Moet nog even geduld hebben, want NOD is pas 5 juli.
Succes allemaal deze maand!!

groetjes Floor

Jeetje Floor

wat zou dat geweldig zijn en dan gaan we met z'n allen duimen dat ie lekker nestelt en over negen maanden, mag ie er dan uit en zo gaan we het dus doen.

Heel veel liefs Jeanette

Hoi Floor,

Ik ken je nog van andere forums. Heb veel respect voor je dat je nog zo positief kunt blijven na 5 miskramen!!! Heb er zelf 2 gehad maar heb het er erg moeilijk mee! Hoop dat je zwanger bent!!!!! En natuurlijk dat het dan goed blijft gaan! Nog een vraagje, blijft de gyn nog steeds zeggen dat het pech is, 5 miskramen?

Groetjes Ingrid

Hoi Jeanette en Ingrid,

dank jullie wel voor de lieve berichtjes! Voel me nog steeds anders dan anders, moe, geen zin om te eten en pijnlijke tepels. Volgende week krijg ik de uitslagen van de stollings-, suiker en schildklieronderzoeken. Als daar niets uitkomt, weet ik het ook niet meer. Ik zelf denk dat het geen domme pech is, maar dat het aan de stolling ligt en het vruchtje rond de 8e week niet genoeg 'voeding' krijg door een stolseltje in de navelstreng.
Als dit zo is, is het met aspirine of bloedverdunners op te lossen (hoop ik). Nog even geduld hebben dus, maar ik laat het wel even weten als ik meer weet.

Tot die tijd, jullie veel succes en we blijven hoop houden!

Liefs Floor

Hoi Floor,

Bij mij hebben ze alle testen al na 2 miskramen gedaan, ik moet nu nog de uitslagen binnenkrijgen van Factor V Leiden (stolling) en chromosomenonderzoek, de rest was goed, geen afwijkingen. Hoop echt dat je zwanger bent en dat het goed blijft gaan! Nogmaals ik duim voor je!

Groetjes Ingrid

Terug
Bovenaan