Vroege innesteling ?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hoii Dames,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Ik lees al een tijdje mee op verschillende forums en ga nu zelf ook een poging wagen om met jullie mijn verhaal/vragen te delen.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Vorig jaar begin mei zijn we gestopt met de pil, en zitten nu in de 10de serieuze ronde.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Mijn lichaam neemt me af en toe een beetje in de maling en heb al verschillende maanden voor mn NOD kwaaltjes gehad waarvan ik dacht JA nu is het raak. Maar niets was minder waar.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Nu ben ik bij de huisarts geweest om even mijn verhaal te doen en die raadde mij aan de aankomende maanden even geen ovulatietesten te doen en regelmatig te klussen om zo de druk een beetje van de ketel te halen zodat ik er minder mee bezig zou zijn. Uhh ja makkelijker gezegd dan gedaan… Ik heb een regelmatige cyclus van 29 dagen en op/rond dag 16 met mijn ovu testen voorheen meedere maanden een duidelijke ovulatie gehad.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">deze ronde voor het eerst dus zonder testen te werk gegaan maar voelde mijn eisprong duidelijk.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Op vrijdag 27 mei, enorme krampen links onderin die een aantal uur aanhielden en pas rond een uur of 20:00 ophielden waarna ik een flink wcpapiertje vol doorzichtig slijm had (dit nog niet eerder gehad).</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">donderdag 12 mei was de eerste dag van mijn laatste menstruatie  & 16 de laatste.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">we hebben deze ronde 21,23,25 en 27 (02:00) geklust.<br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" />Gisteravond heb ik na het plassen op 2 papiertjes met afvegen een druppel rood/roze bloed gehad en vanmorgen vroeg weer en vanmiddag  weer 1x. In mijn broekje zat/zit niks. Toch even een inlegger-tje gepakt maar ook daar niks op te zien. Elke keer alleen op het laatste wc papiertje 1 a 2 druppels.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Ik heb het idee dat het nog te vroeg is voor een innestelingsbloeding omdat ik nu pas op 5DPO zit of is dit wel mogelijk? Ik wil niet te veel hoop krijgen aangezien ik al vaker teleurgesteld ben.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Eergisteren had ik wat lichte ongi krampjes die zijn helemaal weg. Nu heb ik alleen nog hoge rugpijn en een droge mond. Deze kwaaltjes en licht bloed verlies tussen mijn menstruaties door heb ik trouwens dan weer nog noooit gehad.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 0px; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Het is een flink verhaal als ik hem zo zelf even terug lees hihi. Hopelijk is het een beetje duidelijk, dit is mijn eerste keer dat ik wat plaats! </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 0px; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">herkent een van jullie dit verhaal? Vorige maand had ik veel krampjes ver voor mijn NOD en werd ik helaas ongesteld. Ik wik dus niet te veel hopen maar ben erg benieuwd! Groetjess Jessica</p>
 
Ik had mijn innesteling ook heel snel. Zondag geklust en vrijdag al mijn innesteling. Dus het kan zeker. Ik hoop het voor je. Nog even een paar dagen geduld. Wat zoooo moeilijk is.
 
bedankt voor je antwoord!
Jaa wachten is niet mijn sterkste punt. De dagen gaan nu zo langzaam voor mijn gevoel en heb dan enorm de neiging om op dag 8 of 9 al te gaan testen maar wil niet te vroeg zijn dit keer.
 
Terug
Bovenaan