VROEGE IUI! (morgen ipv het weekend)

Hee meiden,

Ik ben gisteren begonnen met bloedprikken en normaal duurt het dan een dag of 5 voordat we de IUI hebben. Ik ben heel regelmatig en de vorige keer heb ik op zaterdag de IUI gehad dus we rekenden deze keer ook op het weekend.
Tot mijn grote verbazing werd ik vandaag gebeld dat ik een piek in mijn bloed heb en dat we morgen de IUI hebben. (heb pas 2 keer geprikt)
Dat is even heel erg schakelen want we zitten qua werk bomvol. Mijn man moet eigenlijk 2 dagen weg voor een training. We hadden echt ergens in het weekend verwacht.
Maargoed dit is natuurlijk het belangrijkste dus we gaan ervoor!

lfs inge

Hoi Inge,

wat spannend ik hoop voor je dat het nu aanslaat. Ik zeg dit wel maar ik lees van een hoop vrouwen dat ze een IUI krijgen wat is dat eigenlijk precies ikzelf ben nu 2 jaar bezig en heb net mijn eerste kuur glomid gehad maar ik ben toch benieuwd wat IUI is. en ik hoop echt dat ik binnenkort op deze site lees dat je zwanger bent.

groetjes linda

Wouw..toch wel fijn lijkt me dat t allemaal eerder komt dan gedacht...heb je t eerder achter de rug..en zijn de zenuwslopende weken weer eerder achter de rug!

Heel veel suc6 dus morgenvroeg...het is dus wel gelukt om tijd vrij te maken voor de IUI..dat zou ook een domper zijn geweest..als je man nu net een paar dagen weg was....

Wel morgenvroeg duim k voor je!! (we hebben nu toch wel een achterstand op jou......)
 good luck!

simoon

Hoi,
Lekker snel zeg! Kan je nagaan dat je zelf bijna onmogelijk goed kan timen, ik bedoel, anders hadden jullie er naast gezeten. Heel veel succes! groetjes Noor

Heeeeeeeeey Ing.....

Ik zag je niet meer op msn dus doe ik het hier ff.....
Wat goed man! Zo snel al... je kunt het maar achter de rug hebben.... dan kun je al weer met de ww beginnen.... en die zijn het ergst.....
Ik ga de kaarsjes weer aansteken....

Knuf Lill

Okey dan, dat gaat lekker snel zeg!!!! Wauw wat fijn en goed voor jullie. Hoop het zo dat er iets goeds gaat gebeuren!!! Ik heb onderhand hier de hele zolder vol staan van die virussen die hier worden rondgestrooid dat ik er speciaal voor jouw een open maak en hem richting jouw kant op strooi! Wees er zuinig mee en gebruik ze allemaal!!!!!!!
Zet m op jullie!!!!!

Dikke knuf Sjan

Bedankt weer voor jullie lieve berichtjes meiden! En Sjan ik zal er zuinig op zijn ok!!?
Ik ga nu naar mijn bed want om 8 uur moeten we in het ziekenhuis zijn.

Lfs inge

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ing,

Wat spannend, heel veel succes vandaag he met jullie inseminatie!!!!! Wat gek he dat die wel een keer wat eerder kan komen zo'n eisprong... Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het deze keer gaat lukken...

Heel veel liefs van mij

Terug
Bovenaan