Vroege laatste voeding, help!

Hoi meiden!

Onze Stijn heeft sinds vorige week 5 voedingen per dag nodig ipv 6. Elke dag is zijn laatste voeding tussen 19.00 uur en 20.00 uur. Vervolgens blijft hij 7, 8 of 9 uur weg (dus volgende voeding midden in de nacht). Als zijn laatste voeding tussen 22.00 uur en 24.00 uur zou zijn, kunnen we de hele nacht doorslapen (misschien beetje egoistisch maar het is voor hem ook leuker om een uitgeslapen moeder te hebben, haha !). Mijn vraag is of jullie hier misschien truukjes voor hebben/weten en of meer meiden dit hebben? Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Groetjes, Laura

Ik vind het helemaal niet ego hoor. Heb ook een beetje genoeg van die slapeloze nachten. Maar hoe of wat weet ik niet want ons meisje heeft wel nog 6 voedingen (+ 1 voeding snachts) nodig. Vraag het anders even bij het bureau als je hier niet voldoende antwoorden vindt. mag ik vragen hoe oud je kindje is.. dan heb ik een idee wat ik kan verwachten met Tyche haar voedingen.
 Groetjes kIrsten, mama van Tyche

hey hey

helemaal niet ego hoor want ook ik wordt moe van de nachten. jak. echt niet leuk meer. maar ja het hoort erbij denk ik dan maar weer.
maar euh het trukje gaat niet op he. als ik jr om 21.00 uur de fles geef. dan komt tie om half 4 geef ik hem om half 11 dan komt tie om half 2

dus bij mij gaat het trukje niet op

sterkte in de strijd. ik leef met je mee

Hoi
Thomas krijgt om  20.00 uur zijn een na laaste voeding en dan zou hij om 23.00 zijn laatste voeding krijgen, maar sinds 2 dagen slaat hij deze laatste voeding over omdat hij niet wakker te krijgen is! Hij slaapt door tot 06.00 uur! Lijkt super maar ik maak me zorgen dat hij te weinig krijgt!
liefs Esther

Laura....
even een vraagje ...om de hoeveel uur geef jij de fles dan als je zo
vroeg al de laatste voeding hebt?
Als ze op 5 voedingen zitten dan mag er 4 uur tussen zitten nml. en kom je 's avonds ook goed uit.
Jari hier krijgt een flesje rond de tijden 7 uur,11 uur, 15 uur,  19 uur en 23 uur. En slaapt de nacht ook door tot 5:30.
Groetjes Nessie mv Alissa en Jari

hoi,
Die kids met de naam Yari ( of Jari ) zijn wel hetzelfde..hihihi
Mooie naam he!!!

Wij hebben ook ongeveer  hetzelfde schema, bij ons is het elke voeding een half uur eeder, dus om 6.30 uur, 10.30 uur, 14.30 uur, 18.30 uur en dan slaapt hij heel goed door tot 23.00- 23.30 uur. Hij krijgt dan 165 cc. per keer ( fv )
Vaak word hij de laatste week om 5.30 uur wakker maar een paar keer een speentje geven en meneer slaapt tot 6.30 uur. Pfff best wel lekker na 10 weken gebroken nachten.
Ik heb ook al een paar keer de laatste fles als hij slaapt tenminste later te geven maar dan komt hij ineens om 3.30 uur weer.....
Dus toch maar weer dit schema en hij doet het keigoed.

Groetjes Marina.

Marina ....zeker een mooie naam van je mannetje.
En toevallig word hij ook om 5:30 wakker en houd het dan nog uit
met een speen of lekker even nog bij mam in bed slapen.
Jari hier drinkt 110 tot 120 cc
Groetjes Nessie mv Alissa en Jari

(o ja de naam heeft paps uitgekozen...een echte ajaxfan dus weet je denk ik
al waar de naam vanaf komt hihihi)

Terug
Bovenaan