<p>Hoihoi! <br /><br /></p><p>Mijn man en ik zitten inmiddels in ronde 7. Afgelopen 13 oktober had ik van CB een positieve ovulatietest in mijn hand. Dit was op zondag. Mijn cyclus is al 7 maanden hetzelfde, 28 dagen. Elke maand weer is hij precies stipt op tijd. Deze maand werd ik 1 week na mijn eisprong opeens ongesteld (zondag 20 oktober)?!? Het was niet dat mijn onderbroek vol zat, (Sorry voor de info!!) maar als ik moest plassen (ik denk door de druk ofzo?) vloeide het wel echt. Dit hield 2,5 dag aan. Ik besef me dat de kans het grootst is dat dit gewoon een, voor mijn doen, extreem vroege menstruatie is. <br /><br /></p><p>Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee? Het zit me toch dwars dat ik precies een week na mijn eisprong zo’n bloeding krijg. Misschien heb ik toch ergens nog stiekem hoop dat dit een innestelingsbloeding was.</p><p>Ik kan gelukkig van het weekend voor de zekerheid gaan testen. Maar ik wilde toch even naar ervaringen vragen.</p><p> </p><p>Bedankt alvast!</p>