Vroege miskraam: herkent iemand deze pijn?

<p>Hoi allemaal,</p><p>een tijdje terug een zwangerschapstest gedaan (2 dagen voor nod) hij was eerst negatief maar na een half uur werd hij opeens behoorlijk positief. Het zag er niet uit als een indroogstreep (early kruitvat). De dag daarna een clearblue digitale early gedaan en die was negatief dus ik ging er vanuit dat het een fout was een indroogstreep. De dag daarna zaterdag moest ik ongesteld worden, zondag nog steeds niks. Maandag ochtend om 7:00 uur begon echt de meest helse menstruatiepijn ooit. Ik weet niet wat me overkwam. Ik had zoveel pijn kon alleen maar op de badkamergrond liggen en had het gevoel dat ik moest overgeven en ik was helemaal warm. En er kwam een klein beetje bloed. Na een uur ging de pijn weg en had ik bloed wel weinig steeds 3 dagen. Ik voelde me wel echt alsof ik in elkaar geslagen was. <br /><br /></p><p>De huisarts gebeld en die denkt aan een vroege miskraam. Ik moet morgen langs om voor de zekerheid een echo te maken. Ik ben de laatste dagen ook zooooo moe kan alleen maar slapen. <br /><br /></p><p>herkent iemand de pijn die ik beschrijf? Ik zou best wel graag willen weten wat het nou precies is geweest. Hoor graag jullie ervaringen. </p>
 
Oei dat klinkt niet fijn, vervelend voor je!! Ik denk dat elke miskraam anders is, dus mss goed een echo te laten maken? Ik heb zelf 2 miskramen gehad, maar herken niet zo'n heftige pijn. En bij mij was het veel meer bloed en ook daadwerkelijk iets verliezen. Maar volgens mij verschilt het per persoon. 
 
Ik had ook echt een helse buikpijn, alleen bij mij zat het wel goed. Ook aan het begin zwangerschap. Ik wil je geen valse hoop geven, zeker niet, maar wie weet...?
 
Maar toen je die helse buikpijn had, had je toen ook bloedverlies? Ik heb wel gewoon drie dagen gebloed.
Omdat de twee andere zwangerschapstesten negatief waren ga ik er niet vanuit. Ik heb morgen ochtend wel een echo bij de arts om het te checken. Want de pijn die ik voelde kan niet gezond zijn. 
 
Ik heb dat een periode gehad; zoveel pijn dat ik op de grond in het kantoor van m’n leidinggevende (tijdens een vergadering) lag te kermen van de pijn. Ik had het heel koud maar lag te baden in het zweet. Ook onderweg in de auto gehad. Moest ik ca 30 minuten langs de weg geparkeerd staan omdat ik niet meer verder kon rijden. Na een half jaartje ofzo was m’n menstruatie weer normaal. Het was niet gerelateerd aan een miskraam (ik was niet bezig met zwanger proberen te worden). Ik heb wel vier miskramen veel later gehad. Geen van die miskramen deed pijn. (Pas op het moment dat ik medicatie moest inbrengen om de miskraam op gang te brengen).
 
Sorry maar een positieve test na een halfuur bestaat niet. ? De test is echt negatief als ie binnen de aangegeven tijd (gebruiksaanwijzing) niet positief is. Het kan alsnog zijn dat je een miskraam hebt gehad natuurlijk, maar dat klopt dan ook met de negatieve test, het zat dan gewoon al niet goed, helaas. Heel naar die pijn. Klinkt alsof je lichaam wat harder moest werken dan normaal met die pijn, herkenbaar ? kan flink pijn doen een miskraam. Naar mijn idee betekent dat niet per se dat er iets niet goed zit, maar een echo is zeker goed natuurlijk om even te checken
 
Ik herken zulke heftige pijn en bloedverlies alleen van toen ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Heb je ook pijn gehad tussen de schouders? (Misschien eens inlezen of dat zou kunnen kloppen en toch vragen om een echo + hcg prikken.) Hopelijk is dat het niet, maar lijkt me geen kwaad kunnen om het uit te sluiten.
 
Ik herken het ook van m’n bbz (inwendige bloedingen) ja. Ofja dat leek er nog t meeste op. Incl flauwvallen, overgeven, diarree en echt, niet te dragen pijn. Doe me dan maar 4 bevallingen, en dat vond ik ook geen pretje :’) Goed dat je het gaat laten checken, meer kun je nu niet doen.
In feite moet je bij een bbz ook nog enige tijd positief testen, je lichaam maakt ook dan HCG aan en is niet meteen uit je systeem.
 
Terug
Bovenaan