Vroege miskraam?

<p>Hallo,</p><p>Ik had deze maand een onwijs vreemde menstruatie (voor mijn doen!) Mijn NOD was 26-1 en de 25e begon het met wat bruinig bloedverlies. 26e donker rode bloeding dus leek op het begin van mijn komende 4 dagen echter de dag erna was het eigenlijk al wel zo goed als weg. 28,29 en 30e geen bloed gehad tot ik nu net naar de wc moest Toch wel wat bloed en een donker stolsel er bij sorry voor de details! Maar ik voelde het komen zeg maar dus het kwam in een keer leek op een zwaardere menstruatie maar kan dit een hele vroege mk geweest zijn? Of heeft iemand al eens zo een menstruatie gehad waar 3 dagen niks was en toen bijna alles zeg maar. Ik probeer even te begrijpen of iemand al eens zo’n menstruatie gehad heeft of dat het bekend klinkt bij iemand die na 4weken een mk heeft gehad.</p>
 
Ik heb het zelf nog nooit eerder gehad maar het klinkt bij mij meer als een vroege miskraam, helaas. Had je tussendoor nog getest?
 
@SFxx, ik heb getest op de 29e omdat ik mijn menstruatie zo vreemd vond en ik moest met antibiotica beginnen dus wou het even zeker weten. Deze test was negatief. Eerder heb ik niet getest omdat ik dus dacht gewoon een menstruatie te hebben. 
Maar na 3 dagen niks en vannacht in een keer deze hoeveelheid met een stolsel dat wel echt opviel denk ik wel dat het een mk is geweest. 
 
Hi @naliefa, 
Toevallig deze maand het zelfde bij mij terwijl ik altijd stipt op tijd ben met menstrueren. 26-1 NOD en de dagen daarvoor bruin verlies maar nihil, echt te weinig voor bijv. een tampon. Op 26-1 niets! Dinsdag de 28ste ben ik testen gaan halen.. tijdens het testen kwam de menstruatie ineens op gang en ook veel heviger dan normaal. 28/29/30 januari last gehad van bloedverlies maar zo anders dan normaal. 
Snap soms niets van hoe het lichaam werkt! Sinds juni '18 gestopt met de pil en mijn menstruatie kwam gelijk op gang met een nette cycles. Omdat ik altijd zo stipt op tijd ben met mijn menstruatie dacht ik ook dat dit wellicht een hele vroege mk is geweest maar echt 100% zeker weet ik het natuurlijk niet.. 
Veel meer kan ik je niet vertellen behalve dat ik dus ook een soort gelijke ervaring heb gehad de afgelopen dagen.
 
@NicolineL. Zo vreemd is dat he als je het in de gaten gaat houden en het is maanden hetzelfde en dan ineens zoiets. Ook nog op dezelfde dagen als mij zie ik! Ja het is lastig zeggen of het een vroege mk is geweest of menstruatie. Ik gok zelf een innesteling die niet goed is gegaan die komt dan ongeveer hetzelfde als een menstruatie maar dan een paar dagen later op gang. Vandaag is er verder ook niks meer op wat hele licht roze bij het afvegen na. We zullen het nooit weten ik heb het van me afgezet en we proberen het deze maand gewoon opnieuw! 
Ben benieuwd wat het met mijn ovulatie gaat doen, die zou de 8e ergens moeten zijn en bij jou?
 
Ik vraag me ook af wat het met mijn volgende eisprong gaat doen. Ik heb dus vandaag 2 dagen voor nod een voortijdige afbreking gehad, ook een mislukte innesteling. Ik heb het berekend in mijn app en dan moet mijn volgende eisprong gewoon een paar dagen eerder komen als anders.
 
@Knuffeltje. Ohhh :( ik vond het toch wel even zuur de gedachten dat het ons waarschijnlijk gelukt was maar het alsnog niet gelukt is zeg maar. Ben blij dat ik geen early test gedaan had en heb nu geleerd dat ik dat dus ook nooit wil doen. Ondanks dat het zo vroeg is weet je toch in je achterhoofd wat het geweest is. Maar goed niets aan te doen hoort er ook bij. Op naar de volgende ronde. Jij mag nu in ieder geval iets eerder aan de slag hihi heel veel succes
 
Terug
Bovenaan