Vroege miskraam??

Hoi allemaal,
Heb je altijd hele erge buikpijn met een miskraam? Of kan het ook zo zijn dat je bij een vroege miskraam niets voelt alleen bloed?

Het zit zo;

Mijn cyclus is altijd heel gelijk.
Ik word altijd op de 9e of 10e ongesteld. Mijn bloed is dan donker van kleur en ik heb vaak last van krampen. Verder niets

Gister werd ik ineens ongesteld maar het was anders, ik voelde niets maar ik had ineens
heel weinig en helderrood bloed in mijn slipje.
Na 2 uur werd ik echt uit het niets intens moe, alsof alles uit me werd gezogen. Ik moest echt gaan liggen omdat het niet meer ging.
Smiddags was het meer bloed maar nog steeds helderrood.
Ik zag niets geks op mijn maandverband. Alleen een ini Mienie klein kristalachtig iets.
Savonds verloor ik hele slijmerige slierten en bloede ik vrij veel. Nu was het donkerrood.

Ik voelde niets, geen pijn alleen intens moe en depri.

Nu vraag ik me af;
Kan het zijn dat ik een hele
vroege (1 week) miskraam heb gehad?

Of heb je ook bij een vroege miskraam erge buikpijn?

Ik ben erg in de war…
 
Wellicht is het een innestelings bloeding, dat kan wel 2 dagen duren maar is echt een stuk minder dan een '' normale'' menstruatie. 
Bij mijn miskramen heb ik geen krampen gehad dat begon bij mij gewoon met oud bloed verlies wat overging in nieuw bloed maar echt wel 6/7 dagen.
daarbij kan het ook zijn dat het wel gewoon je menstruatie is maar dat het iets vroeger komt deze keer.
Heb je al wel een zwagerschapstest gedaan omdat je het over een vroege miskraam hebt? 
 
[quote quote=10580001]Wellicht is het een innestelings bloeding, dat kan wel 2 dagen duren maar is echt een stuk minder dan een ” normale” menstruatie. Bij mijn miskramen heb ik geen krampen gehad dat begon bij mij gewoon met oud bloed verlies wat overging in nieuw bloed maar echt wel 6/7 dagen. daarbij kan het ook zijn dat het wel gewoon je menstruatie is maar dat het iets vroeger komt deze keer. Heb je al wel een zwagerschapstest gedaan omdat je het over een vroege miskraam hebt?[/quote]
Nee, geen zwangerschapstest gedaan aangezien ik hooguit 1,5 week kon zijn. 
 
Ik vind het wat kort door de bocht im te zeggen dat het een innesteling is alleen omdat het een paar dagen eerder is dan je gewend bent. Het zou zomaar 'gewoon' je menstruatie kunnen zijn die om wat voor reden dan ook eerder is dan je gewend bent. Zolang je geen positieve zwangerschapstest hebt (gehad), zul je niet weten of je zwanger bent (geweest) en waarom je menstruatie nu anders is dan je gewend bent
 
[quote quote=10580092]Ik vind het wat kort door de bocht im te zeggen dat het een innesteling is alleen omdat het een paar dagen eerder is dan je gewend bent. Het zou zomaar ‘gewoon’ je menstruatie kunnen zijn die om wat voor reden dan ook eerder is dan je gewend bent. Zolang je geen positieve zwangerschapstest hebt (gehad), zul je niet weten of je zwanger bent (geweest) en waarom je menstruatie nu anders is dan je gewend bent[/quote]
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat ik denk dat het om een innesteling gaat. 
juist het tegenovergestelde... 
 
@Dootje, dat was ook niet tegen jou bedoeld, sorry als dat zo overkwam. Was een reactie op de reactie boven mij :) 
 
[quote quote=10580105]@Dootje, dat was ook niet tegen jou bedoeld, sorry als dat zo overkwam. Was een reactie op de reactie boven mij ?[/quote]
Oooh sorry dan ook van mijn kant?
 
Terug
Bovenaan