Hoi allemaal,
Heb je altijd hele erge buikpijn met een miskraam? Of kan het ook zo zijn dat je bij een vroege miskraam niets voelt alleen bloed?
Het zit zo;
Mijn cyclus is altijd heel gelijk.
Ik word altijd op de 9e of 10e ongesteld. Mijn bloed is dan donker van kleur en ik heb vaak last van krampen. Verder niets
Gister werd ik ineens ongesteld maar het was anders, ik voelde niets maar ik had ineens
heel weinig en helderrood bloed in mijn slipje.
Na 2 uur werd ik echt uit het niets intens moe, alsof alles uit me werd gezogen. Ik moest echt gaan liggen omdat het niet meer ging.
Smiddags was het meer bloed maar nog steeds helderrood.
Ik zag niets geks op mijn maandverband. Alleen een ini Mienie klein kristalachtig iets.
Savonds verloor ik hele slijmerige slierten en bloede ik vrij veel. Nu was het donkerrood.
Ik voelde niets, geen pijn alleen intens moe en depri.
Nu vraag ik me af;
Kan het zijn dat ik een hele
vroege (1 week) miskraam heb gehad?
Of heb je ook bij een vroege miskraam erge buikpijn?
Ik ben erg in de war…
Heb je altijd hele erge buikpijn met een miskraam? Of kan het ook zo zijn dat je bij een vroege miskraam niets voelt alleen bloed?
Het zit zo;
Mijn cyclus is altijd heel gelijk.
Ik word altijd op de 9e of 10e ongesteld. Mijn bloed is dan donker van kleur en ik heb vaak last van krampen. Verder niets
Gister werd ik ineens ongesteld maar het was anders, ik voelde niets maar ik had ineens
heel weinig en helderrood bloed in mijn slipje.
Na 2 uur werd ik echt uit het niets intens moe, alsof alles uit me werd gezogen. Ik moest echt gaan liggen omdat het niet meer ging.
Smiddags was het meer bloed maar nog steeds helderrood.
Ik zag niets geks op mijn maandverband. Alleen een ini Mienie klein kristalachtig iets.
Savonds verloor ik hele slijmerige slierten en bloede ik vrij veel. Nu was het donkerrood.
Ik voelde niets, geen pijn alleen intens moe en depri.
Nu vraag ik me af;
Kan het zijn dat ik een hele
vroege (1 week) miskraam heb gehad?
Of heb je ook bij een vroege miskraam erge buikpijn?
Ik ben erg in de war…