vroege overgang en zwanger willen worden....

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Pff, wat een dag vandaag zeg. Moet het even van mij afschrijven en hoop dat iemand zich hier in herkent...
Vandaag bij de gyn geweest. Sinds 5 weken weet ik dat ik in de vervroegde overgang zit, en dat met mijn 29 jaar. Waarschijnlijk is dit al zeker 5 jaar het geval. Ik heb al een zoontje van 3, maar langzaam aan begon het toch wel weer te kriebelen. Maar na een jaar proberen gebeurde er bar weinig, en op een gegeven moment werd ik zelfs helemaal niet meer ongesteld. Dus naar de gyn. Ik kreeg het bericht dat ik sowieso de rest van mn leventje aan de hormonen vastzit, maar dus ook om zwanger te worden. Dat kwam hard aan. Nu ben ik dus bezig, maar heb nu te maken met zo'n botte gyn. Ik had de medicijnen genomen, maar hij kon zonder dat te onderzoeken vertellen dat ik neit zwanger zou zijn, dat ik nog steeds geen eisprong heb gehad, en dat ik maar een hogere dosis moet nemen. Tot ziens. In de bijsluiter van de hormonen staat heel duidelijk dat de behandelend arts een zwangerschap moet uitsluiten voordat je weer met nieuwe begint. Hij niet dus. Vind dit heel raar. Ook moet ik pas volgende week ongesteld worden, hoe weet hij dan zo zeker dat ik neit zwanger ben? Heeft hij een glazen bol of zo? Echt moeilijk als je van zo'n man afhankelijk bent. Ik voel me gewoon niet erg serieus genomen. Ik ga volgende week maar testen. Zijn hier nog meer meiden die in de vervroegde overgang zitten en een kinderwens hebben? Wat zijn de kansen?

wat vervelend voor je zeg om nu al in een vroege overgang te zitten.
is er geen mogelijkheid dat je een andere gyn krijgt?

succes ermee!!

gr moon

Ha

Ik denk zo als je gevoel zelf al zegt die gyn vertrouw ik niet, dan zal ik snel een andere gaan zoeken. Dat recht heb je ook . Dan heb te minsten alles gedaan wat in je macht ligt.

Succes er mee

Liefs Chandra

Als ik jou was zou ik mooi naar een andere gyn gaan, je hebt zo'n man wel nodig en als hij dan ook nogeens niet meewerkt....
Wat erg dat je nu al in de overgang bent, ik hoop dat het je toch nog lukt om zwanger te worden.
Liefs Rene

Terug
Bovenaan