Vroege symptomen of inbeelding?

<p>Goedemorgen, </p><p>Dit is onze eerste ronde, vorige week dinsdag gaf de CB een smiley dus hebben we ons best gedaan. </p><p>Sinds enkele dagen voel ik me niet super, opgeblazen gevoel, drukkend gevoel in de onderbuik en gisteren had ik ook plots last van brandend maagzuur. </p><p>Zijn dit vroege symptomen, of is dit te vroeg en eerder inbeelding? </p><p>Heb maandag een test gedaan (omdat ik me niet kon houden) en deze was natuurlijk negatief... </p>
 
Het kan allebei.
Maagzuur lijkt net wel een beetje vroeg. Vaak is dat een symptoom later in de zwangerschap omdat de baby tegen je maag aan drukt.
Spannend nog eventjes geduld en dan nog eens testen !succes 
 
Hoihoi!
Ik begrijp je onzekerheid. Vorige week heb ik samen met mijn vriend besloten voor een kindje te gaan. Volgens mijn kalender had ik toen ook mijn ovulatie. Nu heb ik gisteren mezelf hele dag gek gevoeld. Enorm opgeblazen gevoel. Daarnaast menstruatie krampen en met vlagen misselijk. Het is nog zo vroeg en de eerste keer dus ik ben bang dat ik mezelf een beetje dit aanpraat of nog van de kerst maaltijden is haha.
Ik kan niet wachten om te testen als dit aanhoudt! 
 
Oh ik heb echt exact hetzelfde... aantal dagen terug smiley ovulatietest CB
nu ook wat opgeblazen, beetje vaag/zwaar gevoel in buik, wat last onderrug.
Ik denk helaas ook dat ik het me inbeeld maarja haha zou toch echt leuk zijn als het wel zo is. Nog even geduld...
 
Terug
Bovenaan