Vroege symptomen

<p>Hi! wij hebben in november een buitenbaarmoederlijke zwangerschap van een tweeling gehad en ben daarbij ook geopereerd. Ze hebben 1 eileider weg moeten halen want daar zat de embryo in. Nou zit ik nog 6 dagen voor mijn nod maar heb zulke rare symptomen. Misschien dat jullie weten of dit evt bij een vroege zwangerschap hoort. ik heb ontzettende honger de hele dag door(voel constant mijn maag), rommelende buik, veel plassen, en opgezette buik en heel erge dorst. wat waren jullie eerste symptomen bij zwangerschap? liefs</p>

Pijnlijke borsten en misselijk maar dat begon bij mij pas een hele tijd na de nod. 5 dagen ervoor testte ik maar héél licht positief dus echt nog weinig hcg (daarvan krijg je dacht ik kwaaltjes).
Je zou een vroege test kunnen doen natuurlijk maar de kans dat het voor nod misgaat of negatief test terwijl je wel zwanger bent is wel aanwezig dus blijft dan nog erg spannend. 

Ja het is inderdaad een beetje koffie dik kijken maar durf het ook niet te vroeg te testen. Ben dan zo bang dat het weer misgaat. Zit misschien nu tussen de oren maar het heeft er goed ingehakt. En dan denk je steeds hè hoort dit erbij zal het dan zo zijn. Eigenlijk maar 1 remedie en dat is afwachten maar dat is soms zo lastig als je het zo graag wilt.

Terug
Bovenaan