Vroege symptomen?

<p>Vorige week maandag haf ik mijn ovulatie en heb dus seks gehad met mijn vriend nu vraag ik me af of er vrouwen zijn die al vroeg symptomen kunnen voelen en of merken en zo ja wat waren die symptomen en na hoeveel tijd was dat?</p><p>Liefs.</p>

Bij mijn succesvolle zwangerschap waren de symptomen heel gelijk aan menstruatie. Ik heb dan altijd in toenemende mate wat krampen, en zere borsten, pukkels. Ik verwachtte dus ongesteld te worden, maar werd het niet. Vlak na mijn NOD nam mijn afscheiding toe, en begonnen de klachten te schommelen. Soms zere borsten, dan weer een paar uur niet, zelfde met krampen. ik kreeg ook last van obstipatie na de NOD. Vanaf 6 weken werd ik vrij plotseling pas echt kotsmisselijk. Daar was dat golfje weeigheid dat ik vaak meende te voelen bij elke cyclus helemaal niks bij ;)

Ik had bij mijn zoontje ongeveer een week voor NOD dat ik me ineens onverklaarbaar moe voelde, en het gevoel had dat mijn gezicht de hele tijd aan het gloeien was, een beetje alsof het die dag ruim 30 graden was (ik kan slecht tegen hitte), maar het was maar 22 graden ofzo. Toen dacht ik dat het wel eens raak kon zijn, dus de volgende dag getest, maar nog negatief. Nog 2 dagen later had ik wel de eerste positieve test in handen. Gebaseerd op de termijnecho terugtellend was die vermoeidheid op 8 dpo en de eerste positieve test op 11 dpo. 

Ieder lichaam zal anders reageren.
Een week voor mijn menstruatie datum kreeg ik zeurende buikpijn gedurende paar weken (waarschijnlijk door de innesteling). Hierna begon gelijk mijn misselijkheid en gevoeligheid voor geuren.

Groetjes

Bij mij begonnen de symptomen die ik had nagenoeg meteen na de bevruchting haha. Maar heb bijna geen symptomen, behalve rare dromen.

Ik merkte dus nu ook doordat ik van die idiote dromen had dat het raak was. Toen nog 2 weken wachten tot NOD en idd, zwanger.

Terug
Bovenaan