Vroege test van Predictor

A

Anoniem

Guest
Vraagje,

Ik heb de vroege test gedaan van Predictor.
Ik heb de test gisteravond gedaan en ik zie ergens toch heel erg vaagjes een streepje. Maar dan moet je dus wel goed kijken..Heb het ding zelfs uit elkaar gehaald om het test stripje goed te kunnen bekijken. En ook daar zie ik een verkleuring. Maar echt heel erg lichtjes. Er staat wel op de verpakking dat ook een zeer lichte streep positief is. Maar dit is wel heeel erg licht..

Hebben meerdere van jullie hier ervaring mee? En wat was toen de uitslag???

Weet niet precies of ik nou wel of niet overtijd ben..
Want ben na het stoppen pas 1x ongesteld geweest (cyclus 34 dagen) En nu is het 32 dagen geleden..

ik heb dit ook een keer gehad, 2 dagen later was er niets.. ik dacht dat ik het me verbeeld had.. ik zou even een dag wachten en nog 1 doen..

liefs

Zal vant weekend weer testen..
Heb de 'oude' nog liggen kan ik vergelijken..

x

Zou het dan met ochtendurine doen, dat is geconcentreerder en bevat dus meer hormoon.

Ik heb vorige maand 4 licht positieve testen van predictor gehad waarvan 1 erg duidelijk maar volgens andere testen en een bloedtest bleek ik niet zwanger. Ik heb al vaker gehoord dat de testen posietief aangaven maar dat het niet klopte. Ik koop ze niet meer. Maar ik hoop natuurlijk voor jou dat je gewoon zwanger bent. Ik wou je alleen even waarschuwen.
Ik was heel erg teleur gesteld.

Liefs Nancy

hoi nancy,
ik herken dit ook,ook 4 testenn gedaan van verschillende merken allemaal lichte 2de streep en dag later ook.en dag erna was het weg en ongesteld kwam toen.
om de 2 dagen verhoogd je hcg hormoon.kan je dan nog maals testen.
gr marjan

Nou heb dus vandaag weer zo'n test gedaan. Had dezelfde gekocht zodat ik zou kunnen vergelijken. Dus ochtendurine gebruikt. Mooi niks te zien..helemaal niks...Pfff..
Ongesteld ben ik ook nog niet..
Wel allemaal in mijn ogen gekke kwaaltjes..Beetje misselijk, vorige week allemaal pukkels (heb ik nooit)..
Maar ik koop in ieder geval geen predictor meer als ik jullie ervaringen hoor..!
Moet nog maar geduld hebben. Was ook nog maar ronde 2. Dus ja..
In ieder geval bedankt voor de reacties. Ben benieuwd of er nog meer reacties komen over de predictor..

Liefs, Luchien

Ik heb getest met o.a. predictor en die gaf meteen een duidelijke lijn. Toch vind ik de digitale van clearblue prettiger omdat je dan niet hoeft de twijfelen over wel of geen lijntje.

succes, Moon

Terug
Bovenaan