vroege test

Hai,

Ik heb bij de apotheek gisteren een test gekocht die al tien dagen na de mogelijke bevruchting gebruikt kan worden.
Heeft iemand dit wel eens eerder gedaan? Aan de ene kant wil ik graag dit weekend testen, aan de andere kant lijkt het me ook nog vroeg omdat ik dinsdag of woensdag mijn ongi verwacht.

Gr Guusje

Ik had vorige maand ook zo'n vroege test, maar kreeg direct bruine prut toen ik hem gedaan had (had er natuurlijk niets mee te maken!). De test was negatief, maar dat had ik dus een paar uur later zonder test ook geweten. Ik vond het zonde van het geld, maar ik ben normaalgesproken heel regelmatig. Ik weet dus hoe lang ik nog moet wachten voor ik HET TEKEN krijg. Ik wacht het nu gewoon af en ga pas testen als ik over tijd ben. Ik hoop nog steeds een beetje maandag of dinsdag (heb nu al vier dagen bruine prut en dat is dus niet normaal bij mij).
Liefs,el.

Hoi el,
wil even reageren op jouw "bruine prut"
Ik had dat dus de laatste keer ook,en dacht dat ik niet echte ongesteld was omdat het bruin was en niet echt bloed.
Ging me vanalles in mijn hoofd halen,en voelde ook vanalles in mijn buik...tintelingen,soort stroompjes en krampen.
Dacht dus een paar dagen later,toen ik dan eigenlijk over tijd was,laat ik maar eens een test doen,maar helaas was deze negatief!
Ik denk dus dat het toch een echte ongesteldheid is geweest,alleen anders dan anders...
Hoop niet dat dat bij jouw ook het geval is...
Voel me nu nog steeds anders,maar durf geen test meer te doen.
Liefs Esther.

Terug
Bovenaan