Vroege testen vals negatief?

Hai hallo,

Ik heb vandaag op 6 dagen voor mijn NOD een vroege test gedaan die vanaf 6 dagen voor de gemiste menstruatie kan testen.
Ik testte met namiddag urine en ik had van te voren 1,5 glas frisdrank gedronken. De test was helaas negatief.

Ik weet dat ik even moet afwachten.

Toch wil ik jullie vragen of jullie ervaring hebben met vals negatieve Early testen?

Veel lieve groeten
 
Ik denk dat je de testen gewoon zoals op de bijsluiter vermeld staat moet doen. Sochtends 5 dagen voor je nod. Dus 6 dagen voor je gemiste menstruatie. Gemiste menstruatie = 1 dag na nod.

Hij is in elk geval niet vals negatief, dat gebeurt alleen als je hem op de juiste manier en op het juiste moment uitvoert. In elk geval weer spannend, maar los van de early testen zou ik je echt afraden om het voor je nod te testen. 50% van de positieve testen testen een bevrucht eitje die met je menstruatie alsnog verstoten wordt. Dus dan ben je blij om niets
 
Sowieso kun je niet vroeg testen met middag urine. Dus gewoon geduld hebben tot de ochtend. En vals.. is het vals als je gewoon nog te weinig hcg hebt opgebouwd? Anyway.. ik ben 5x zwanger geweest en nooit negatief gehad als ik zwanger was. Al wisselde het wel per merk. Bijv. Die van action word bij mij pas heel laat zichtbaar en de kruisjes test van kruidvat of clear blue waren altijd heel vroeg positief. 
 
Oja en dat gezeur over kans op een mk na een vroege test.. niet teveel van aantrekken. Ik heb een mk gehad na een vroege test (ziekenhuis prikte toen toevallig hcg en zag dat ik zwanger was 5dagen voor ongesteldheid) maar ik heb ook 3 miskramen gehad na mijn nod. Met andere woorden.. garanties heb je nooit en wachten vreet je ook op.
 
Terug
Bovenaan