vroege vogel en zieke mama

hoi moeders en misschien ook papa's,

Ik zit hier heel zielig op de bank met een megasnotneus en een hartstikke vrolijk kind die nu Diego aan het kijken is...
Jullie begrijpen vast wat ik nu wil...slapen...
Gelukkig zijn ze zo lief he!
Nog meer moeders zo vroeg op?

Groetjes Babybelle

Hoi Babybelle,
ik leef met je mee. Vooral als je jezelf niet lekker voelt ben je niet blij als je kleine zo vroeg wakker wordt.
Ik wordt net pas wakker en mijn dochter slaapt gewoon nog! (Sorry)
Nou sterkte, misschien kun je straks nog even slapen als je kleine ook weer even in bed ligt. Beterschap,
groetjes van Sonja

Hey Babybelle,

Ik stond net zoals elke werkdag om 6:55 uur al op ivm mijn werk.
Van het weer buiten word je ook niet vrolijk -__-
Veel beterschap!

Groetjes,
Shivana

Hoi hoi,

Nou jij bent er wel erg vroeg bij!!! Jennifer is ook een vroege vogel en wordt meestal wakker tussen 6 en 6.30 uur. Als ik moet werken sta ik om 6.05 op en das dus ook best vroeg.
Vervelend wel als je je ook nog niet lekker voelt.
Had het laatst een keertje in de middag. Ben ik gewoon op de bank gaan liggen en Jennifer ging lekker spelen. Af en toe kwam ze wel bij me om te kijken of ik nog wakker was..hihi..

Sterkte meid!

gr. Ilone

Hoi Babybelle,

nee, zo vroeg was niet op nee.
Heel veel sterkte meid, met je snotneus! En lief dat je kleintje zo lief is! Dat scheelt weer hé?

PS: Wat is Diego eigenlijk?

Liefs Deb.

Hoi Babybelle,

Wat ontzettend vervelend voor je. Ik weet dat je je echt niet lekker voelt. En dan ook zo vroeg op dat is niet fijn. Is papa Belle vandaag aan het werk? Of kan die je helpen? Nu ik hoop dat je je snel weer beter voelt en je een keer de Backyardigans mist.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan