Vroege vogel.. ?

Hallo,

Ik vraag me af of iemand tips heeft?
Mijn dochtertje is 7 maand..
Een vroege vogel!
Ze wordt vaak wakker om 5u30.. ik probeer ze dan nog in slaap te krijgen maar niet vaak met succes.
Ze heeft in haar 7 maand nog maar 2 keer tot 7u geslapen !
Ze ligt meestal in bed tussen 19u en 20u.. maar ik probeer ze er zo laat mogelijk in te leggen.. zonder succes.. gisteren om 20u15 in bed.. om 5u30 was ze er al?.
Niet gemakkelijk als ze naar de kribbe gaat want dan komen de uren niet goed voor de maaltijden.. Al een geluk houdt ze zich bezig voor ze haar fles krijgt...
Nieuwjaar komt dichterbij, het 1ste weekend dat we weggaan samen met een ander koppel vrienden die ook een dochtertje hebben van 1,5jaar maar zij slaapt super goed uit..

Help..

Hoi,

ze zeggen weleens dat later naar bed averechts werkt. Overdag goed slapen en op tijd naar bed zou beter zijn. Heeft ze 's ochtends een vieze luier? Mijn zoontje is vroeg wakker als hij een vieze luier heeft. Wij verschonen hem 's nachts even.
Succes

Hoe slaapt ze overdag? Iedereen heeft een eigen ritme. Mijn dochter nu 2 jaar had haar eerste jaar ook een ritme van vroeg opstaan, tussen 6 en 6.30 uur was ze wakker. Nou ben ik zelf ook een vroege vogel, dus was dat niet echt een probleem. 
Toen ze 1 jaar werd, werd ze vaak rond 8 uur wakker, maar toen deed ze 's nachts moeilijk. Nu ze 2 is, wordt ze rond 6.45uur wakker en verder geen problemen met slapen.

@ gebruiker514549
Het gebeurd dat ze een vieze luier heeft.. maar misschien moet ik voor ik ga slapen haar luier doen zodat het minder vol is.. want het zijn goeie volle pipi pampers
Nadeel is dat ze overdag niet zo goed slaapt... 
@W83 
Overdag is het nooit een lange slaper geweest.. waardoor haar kaars al uit is rond 19u
Snachts jammert ze is voor haar tut maar voor de rest slaapt ze wel ok.. het enige is dat ze al om 5u30 wakker is..

Hier een zoontje van 7 maanden. Hier ook geregeld rond 5.30 even wakker. Een speeltje en zijn kniffel geven en hij slaapt weer tot 6.30. Soms een droge broek.

Wat er al gezegd werd, is het niet verstandig om de tijd te rekken in de avond. Beter is op  de te leggen als ze moe is. Hier ook geprobeerd maar dan is hij de dag erna een stuk ontevredener. De ene kind is nou eenmaal vroeg en sommige hebben uitslapers. Wie weet komt het nog een x. Je zult je er bij moeten neerleggen denk ik.

Hier ook een vroege vogel, mijn meisje van 9 mnd, komt ook tussen 6 en half 7. Ideaal voor door de week maar in het weekend niet echt fijn. Later Nasr bed werkt hier ook niet inderdaad. 
Ik heb me er bij neergelegd. Ik ga op zondag gewoon lekker met haar naar bed als zij haar ochtend slaapje doet. 

Terug
Bovenaan