Vroege vogeltjes!!!!!

Hallo mama's!!!!!

Ik lees vaak dat kindjes om 8:00/9:00uur wakker worden s'morgens.
Nou Linde is een echte vroege vogel sinds ruim een week wordt ze om 5:00uur wakker, dan is het even jammeren en weer stil. Dit herhaald zich een paar keer tot 6:30/7:00uur en dan wil ze er echt uit en een flesje.
Op zich vind ik 7:00uur een prima tijd maar ben zelf vaak vanaf de eerste kick wakker (die van 5:00uur).
En na de fles slaapt ze meestal nog hooguit een uur, uitslapen is er voor ons even niet meer bij dus.
Zijn er nog meer vroege vogeltjes onder ons ? ik ben benieuwd.

Groetjes Danielle.

oh ja Linde krijgt om 22:30uur nog een laatste fles.

Hoi hoi,

Ik verbaas mij ook telkens over die heerlijke baby's die zolang slapen. Milan krijgt zijn laatste fles nog om 23.00 uur of 23.30 uur daarna valt hij als een blok in slaap. Maar 's ochtends is hij alweer om 6.30 uur flink aan het kwebbelen (dan tel ik zijn eerste speen roep van een uur eerder nog maar niet mee) Echt heel gezellig !! Maar ook mama wil wel eens iets langer haar oogjes dicht houden. Milan slaapt na zijn eerste flesje nog wel een uurtje of 2 maar ondertussen ben ik dus alweer klaar wakker....  Mijn dagen van uitslapen kan ik ook wel tellen.....

Jolanda

Hey.

Mijn meisie slaapt van 22:30 uur tot 9.00 uur.
Echt een slaapkop, heeft ze van haar vader.
Nou ik kon en kan er ook wat van hoor hihihihi.
Ff afkloppen nu anders is ze morgen vroeg om 6:00 uur wakker, hoop het niet.
Maar idd ik hoor ook vaak dat er kindjes zijn die al zo vroeg wakker zijn.
Bof ik even.

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Yoëll krijgt om 21 a 21.30 zijn laatste fles, maar meestal slaapt hij al om 20 uur. Dan wordt hij de volgende ochtend rond half zeven wakker, dan krijgt hij z'n speen en z'n knuffies en valt hij in slaap tot een uur of acht.
We hebben er ook nachten op zitten dat hij overdag hooguit een uur sliep en 's nachts elk uur klaar wakker was, pffff.
Petje af voor de mama's die dit al een half jaar hebben, want ik zou het niet redden hoor zulke nachten. Ik moet nu al even bijtanken in het weekend als yoëll weer een week onrustige nachten heeft gehad.
Dit weekend gaan we z'n laatste fles iets eerder proberen te geven, zodat hij aan een stuk door kan slapen 's nachts.

Pauline mv Yoëll

Marin krijgt haar laatste fles meestal rond 21.00 uur en wordt eigenlijk standaard tussen 06.30 en 07.00 uur wakker. Maar goed, dan moet ik er toch uit om Nadia op tijd op school te krijgen. (ochtendspits hier in huis!)

Alleen in het weekend zou ik wel eens wat langer willen liggen, maar de dames hier weten helaas alle3 niet wat uitslapen is.

OOk Lukas is altijd vroeg wakker hoor. HIj gaat tussen 19.00 uur en 19.30 naar bed, krijgt tussen 21.00 en 22.00 zijn vierde fles en komt de laatste tijd dan om ongeveer 05.30. Met wat speentjes weten we het te rekken tot ongeveer 6.30 / 7.00 uur voor dat hij zijn flesje krijgt.

Daarna gaat hij wel terug naar zjn bedje (als hij niet naar het KDV gaat) en slaapt dan nog een uurtje of twee (als ik geluk heb)

Annemieke

O, en van de week had ik het briljante idee (not!) om hem om 21.00 er uit te halen en om 22.0 pas de fles te geven. Nou dat vond meneer niet leuk. Om een lang verhaal kort te maken: DRAMA!.

Mijn idee erachter was dat hij dan misschien langer zou doorslapen, omdat hij toch nog even wakker was geweest. Dit is niet een experiment wat ik anderen kan aanbevelen.

Hoi,
Oh zeg...mijn meisje krijgt om 19.30 de laatste(vierde) fles en gaat daarna direct na bed en slaapt dan meestal tot ongeveer `s morgens 8 uur.Ze is wel eens wakker om bijv 6.30 of 7.15 of zo en dan vertelt ze wat en slaapt weer....Hoop dat dit lekker zo blijft....want dit doet ze al oh zo lang.
gr gaby

Terug
Bovenaan