Vroege zwangerschap en bloed.

<p>Hoor nu 5/6 weken te zijn heb 3 dik positieve tests en heb sinds gisternacht bruine afscheiding..</p><p>Begon eerst met rood waardoor ik me dood schrok maar al gauw werd het bruin, verloskudige gebeld maar die kon niet veel zeggen doordat het zo pril is.. Moest terug bellen zodra het zich zou herhalen en of het langer aanhoud.</p><p>Vannochtend was het gestopt maar nu in de avond weer bruine afscheiding..</p><p>Iemand ervaring ermee?</p>
 
ik heb het ook gehad met 5 weken zwangerschap. Dacht aan een innestelingsbloeding maar daar was het naar mijn idee teveel voor. Uiteindelijk is is het gewoon goed gegaan bij mij. Later in de zwangerschap nog een keer gehad, t een bleek mijn baarmoedermond geïrriteerd. Heb gewoon een gezonde dochter. 
 
Ja heb ik ook last van.. de ene dag bijna niet & de andere dag weer wel. K ben 5 weekjes dus nog heel pril maar de verloskundige zei dat het geen kwaad kon en dat normaal is. &’als het wel erger wordt dat ik moet bellen. Maar alsnog als ik het elke keer heb, schrik ik toch weer ??
 
Ik had met mijn 1e kindje een laagliggende placenta dus continu bloedingen. Nu ben ik 33 weken zwanger en zoals normaal veel afscheiding maar ook nog steeds een beetje angst iedere x als na wc ga. Die angst gaat ook bij mij niet weg ook al weet ik dat de placenta nu goed ligt. Zwanger zijn is super mooi dat wel ma ook best eng zelfs als het gaat zoals het hoort. Misschien heb je ook wel gewoon last van gevoelige baarmoeder? Adertje die springt? Kan allemaal
 
Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gehad, en daar was gelukkig niets aan de hand en mijn zoontje kruipt hier dan ook vrolijk rond. Ik ben(/was?) recent weer opnieuw zwanger, en vanaf 9 weken ook bloedverlies zoals wat jij omschrijft, en deze keer is het hartje helaas gestopt met kloppen en ik verwacht nu dus binnenkort een miskraam te krijgen. Het kan helaas beide kanten op gaan, dus mega spannend! Hopelijk krijg jij binnenkort goed nieuws en is er niets aan de hand.
 
@Kimmix, ze had hetzelfde tegen mij gezecht maar maak me nogsteeds zo veel zorgen!! 
 
@Mamalovetheirboys, had ik nog nooit van gehoord maar zou inderdaad kunnen. Merk wel dat ik geen bruine/roze afscheiding heb als ik rustig aan doe maar 's nachts en bijv. na fietsen weer wel.. 
 
@ElsieJoy, fijn dat het bij de vorige wel goed is gegaan maar wat vervelend dat het nu niet goed is gegaan.. Kan ook echt niet wachten tot de echo! Duurt veel te lang hmpff.
 
@justmeangel. Jaa ik herken het & ik heb pas 20 januari de eerste echo pff .. ? duurt zo lang ..
En k heb het meer als ik wat doet ofzo.. iets tillen of iets maarja je maak jezelf soms zo gek daardoor.
 
Terug
Bovenaan