Vroege zwangerschapstest betrouwbaar?!

<p>Hey allemaal,</p><p>Vanmorgen, 4 dagen voor mn verwachte menstruatie, heb ik een early test gedaan van de Action. Ik had op dat moment beetje buikpijn, dacht dat ik misschien misschien ongesteld zou worden, maar toch die test nog even gedaan. Ik verwachtte totaal niet dat het positief uit zou vallen. Maargoed ik keek na 5 minuten en zie duidelijk een streep, wel vrij licht nog. Nu is mijn vraag, zijn die early tests van de Action betrouwbaar? En hoe groot is de kans dat het nu alsnog fout gaat met de innesteling?</p><p>Ik ben gewoon nog teveel in shock om echt blij te zijn ? Kan het echt niet geloven</p>
 
Ik testte ook 4 dagen te vroeg met een action test, positief en ondertussen een dochter van 6 weken. Ik vond die action testen heel fijn! Helaas kan het altijd nog fout gaan maar dat hopen we niet

Gefeliciteerd!
 
Volgens mij zijn ze best betrouwbaar hoor. Zemoeten sws aan europese normen voldoen. En fout positief komt eigenlijk (bijna) niet voor dus…gefeliciteerd denk ik! ?
 
Ik had 2 dagen voor NOD een vrij donkere test. De dag erna met de gewone ook echt een goede positieve. Ze zijn betrouwbaar!
 
De test is betrouwbaar, alleen de kans dat je gaat menstrueren is 50%. Dus dat is de reden dat je beter na je verwachtte menstruatiedag kan testen, anders blij voor niets. Duim voor je!
 
Hier ook 4 dagen voor NOD posi getest met zowel action als Etos.
Nu bijna 38 weken zwanger.

Dus hopelijk komt alles goed en kan je straks genieten ?
 
Terug
Bovenaan