Vroege zwangerschapstest of normale?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb 24 september mijn spiraal laten verwijderen. Inmiddels is het bijna 5 weken geleden en ik ben nog niet ongesteld geworden. Wel heb ik vanaf 25 september 3 dagen gebloed (ik dacht onttrekking).</p><p>Op 24 oktober had ik een negatieve test. Nu wil ik eigenlijk 31 oktober weer testen (37 dagen na verwijdering spiraal). </p><p>Zouden jullie een vroege zwangerschapstest doen of gewoon een normale? </p><p>Ik hoor het graag!</p>

Dankjewel! Die heb ik inderdaad gekocht :)
Lees ook op internet dat de vroege testen af en toe uiteindelijk alsnog negatief worden; dat lijkt me echt niet fijn. 

Naja dat laatste komt omdat de innesteling niet altijd goed gaat. Een early test detecteert dan hcg, maar dan zet het niet door. Dat had een vriendin van me. Testte voor nod, streepje licht zichtbaar, maar het ging alsnog mis. 

Ja precies. Dat lijkt me zo teleurstellend. 
Daarom denk ik dat ik inderdaad toch voor een 'gewone' test ga. Nog even geduld tot zaterdag. Dan alweer 37 dagen geleden dat ik mijn spiraal verwijderd heb. 
Toch wel spannend; hoop of op een positieve zwangerschaps test of dat ik ongesteld word (dan weet ik iig dat mijn lijf het nog doet) 

Je kan gaan testen met een gewone q q 1 masr soms kan het ook gewoon nog op gang moeten komen en duurt het soms een paar maanden voordat het weer op regel is maar zal.duimen dat het raak is bij jullie ?

Jaa precies  Carolinerkj. Ik lees op internet dat het bij de meeste mensen direct weer opgang komt, maar soms inderdaad ook niet. 
Hoop ook dat het meteen raakt is haha (of dat ik ongesteld word, dan werkt mijn lijf iig). 
Ik ga zaterdag nog maar eens een test doen, maar dan wel een gewone idd. 

Als je een hormoonhoudende spiraal hebt laten verwijderen, kan het - net als bij andere hormoonhoudende anticonceptie - soms wel even duren voordat je cyclus is opgestart. Dat je nu overtijd bent is dan niet zo gek. Test vooral met een normale test. De testen van Kruidvat (2 voor 5 euro) zijn prima. 

Terug
Bovenaan