Vroege zwangerschapstest? Welke?

<p>Hallo, </p><p><span style="caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Even een dillema, In september zou jk voor de 2de keer “echt” ongesteld moeten worden. Ik vind het ook behoorlijk spannend en wachten duurt erg lang. Precies in dat weekend van mijn NOD heb ik namelijk een feestje, waar ik normaal best een drankje zou drinken. Zouden jullie net hiervoor al vroeg testen? Het feestje is een paar dagen, dus smoesjes zijn ook vrij lastig. </span></p><p><span style="caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Kunnen jullie mij ook helpen met welke testen hiervoor goed en betrouwbaar zijn? Groetjes! </span></p>
 
Hoi,
bij alle 3 mijn zwangerschappen hebben de vroege testen nooit positief redultaat gehad terwijl ik wel zwanger was. 
Dus misdchien slim om hier rejening mee te houden voor jezelf dat als die hefatief zijn het niet zo is dat je dan niet zanger hoeft te zijn. 
Succes! 
 
Ik die van action gebruik en kreeg een hele lichte streep maar kreeg toen ook een hele lichte streep bij die van de clearblue +/- test 
Ik gebruik zelf als smoes dat ik medicatie heb voor blaasontsteking waar ik niet bij mag drinken tot nog toe niet hoeven gebruiken want viel niet op dat ik niet dronk en mn vriend zei het zelfde als ze het aan hem zoude vragen of ze ons beide aan keken 
 
Goeie smoes! ???
Ik ga sowieso even van te voren testen en als er ook maar iets op kan wijzen een smoesje gebruiken! 
Ben ook vooral benieuwd naar de betrouwbaarheid van de testen! 
 
Hoi!
Je kan inderdaad de smoes gebruiken dat je antibiotica gebruikt en daarbij geen alcohol mag drinken. 
Ik heb zelf 5 dagen voor NOD de eigen merk kruidvat zwangertesten gebruikt (dipsticks). Na de 5min wat er in de bijsluiter staat als maximale tijd dat de test betrouwbaar is kreeg ik een heeel licht streepje als ik de test in licht had bekeken. Na 2 dagen heb ik opnieuw een test gedaan en de streep werd duidelijker! 
Succes
 
Terug
Bovenaan