Vroege zwangerschapstest

A

Anoniem

Guest
<p>Help! Ik heb 3 vroege zwangerschapstesten gedaan. 1 die 6 dagen vroeger kon en 2 die 4 dagen vroeger konden alle 3 van 2bsure. Alle 3 ook negatief maar ik ben nu wel over tijd.</p><p>Maandag wil ik naar de winkel gaan voor een nieuwe test (eerder geen tijd)</p><p>In de tussentijd hoor ik graag jullie gedachtes/ervaringen! ?</p>

Goedemorgen,
Ik heb zelf ook vroege testen gedaan, die waren ook negatief.
Maar toen ik een "normale" test deed na de dag dat ik ongesteld moest worden kreeg ik een heelheeel licht streepje! 
En nu 6 weekjes zwanger ♡
Dus je hoeft je hoop nog niet te verliezen, ik ga voor je duimen!

Mijn ervaring was toen dat de (extra) vroege testen op minder HCG reageren dus iets duidelijker (nog minimaal hoor) positief waren dan de gewone testen voor NOD.
Het is maar net hoeveel HCG je al aanmaakt, sommige mensen maken meteen wat meer aan en bij anderen is het pas een week na de NOD meetbaar met een test. 
Dus helaas is afwachten en om de dag opnieuw testen het enige wat je kunt doen. 

Ik merkte trouwens wel verschil in ochtend en middagurine. Logisch misschien maar wilde zo graag bevestigd zien dat het lichte streepje er echt was dat ik later op de dag nog een test deed: negatief. Volgende ochtend wel weer licht positief. Dus daar kan het ook nog aan liggen. 

Terug
Bovenaan