Vroege zwangerschapstesten..

A

Anoniem

Guest
Hee,

Ik heb vanmorgen een vroege zwangerschapstest gebruikt van MatCare. Op de verpakking staat dat je er ongeveer 6 dagen voor je NOD mee kunt testen..
Nu heb ik dus vanmorgen getest, negatief. Mijn NOD is tussen de 21ste en de 24ste ongeveer..
Maar zou het toch nog zo kunnen zijn dat ik wel zwanger ben..? Borsten zijn groter, mijn vriend valt het ook op..Ben moe (maar kan natuurlijk door het weer komen..)
Maar goed wat is jullie ervaring met vroege zwangerschapstesten??

Hallo PrinsesL,

Ik heb geen echte ervaringen met vroege zwangerschapstesten... Hoe langer je wacht hoe meer HCG hormoon in je lichaam komt als je zwanger bent...

Ik ben zelf niet zo van het vroege testen, omdat het kan zijn dat je zwanger bent, maar dat je lichaam het rond je NOD toch afstoot... Dit is heel verdrietig, en ik denk dan maar als je niet weet dat je zwanger was, dan is het gewoon je menstruatie. De meeste zwangerschappen worden afgebroken zonder dat wij weten dat we zwanger waren... Misschien maar beter ook, dat scheelt een hoop verdriet!

Liefs, Betty

Hallo PrinsesL,

Ik heb geen echte ervaringen met vroege zwangerschapstesten... Hoe langer je wacht hoe meer HCG hormoon in je lichaam komt als je zwanger bent...

Ik ben zelf niet zo van het vroege testen, omdat het kan zijn dat je zwanger bent, maar dat je lichaam het rond je NOD toch afstoot... Dit is heel verdrietig, en ik denk dan maar als je niet weet dat je zwanger was, dan is het gewoon je menstruatie. De meeste zwangerschappen worden afgebroken zonder dat wij weten dat we zwanger waren... Misschien maar beter ook, dat scheelt een hoop verdriet!

Liefs, Betty

Hoi Prinses ,

Ik heb wel ervaring met vroege zwangerschapstesten. Ik doe ze regelmatig. Maar als ze bij mij negatief aangeven dan blijven ze ook negatief en wordt ik gewoon ongesteld.

Groetjes Karin

Ja ik zal het van de week wel zien..Voel me nog niet zoals wanneer ik ongi moet worden...Maar de veranderingen in mijn lijf zijn ook wel 'weg' of vallen me al niet meer op..

In ieder geval bedankt voor de reacties..

@Betty je hebt gelijk met wat je zegt over de vroege testen. In die zin ben ik er ook geen voorstander van..Scheeld een hoop leed..Maar aangezien ik dit weekend een feestje had dacht ik misschien handig om het vast te weten mocht het zo zijn ..
Maar voortaan wacht ik tot mijn NOD..

Liefs

Terug
Bovenaan