vroege zwangerschaptest positief!!

Lieve (aanstaande) mama's,

Ik heb me hier net aangemeld, dus laat ik eerst beginnen met mezelf voor te stellen.
Ik ben Charlotte 24 jaar, mijn man is 31. Dit is de eerste ronde dat we proberen zwanger te raken.
Aanstaande zondag is mijn NOD. Ik kon het gister niet laten om een vroege zwangerschaptest te doen.  Er was een duidelijk (licht)roze streepje te zien! Vandaag opnieuw getest maar dan een ander merk, en ook nu een duidelijk streepje. Niet zo donker als de controle lijn maar wel goed waarneembaar.

Over twee dagen heb ik dus mijn NOD. Er kan nog van alles misgaan maar als ik het nu mag geloven ben ik zwanger? Ik kan het nog niet bevatten. Omdat ik niet verwacht had dat het al zo snel raak zou zijn, had ik me nog niet verdiept in het foliumzuur slikken. Dat moet ik nu wel gaan doen.

Hebben meer vrouwen hier een aantal dagen voor je NOD positief getest? Ik hoor graag jullie reacties!

Liefs Charlotte
 
Gefeliciteerd! Ook hier teste ik 4 dgn voor NOD positief en mijn dochtertje Dani is nu 12 weken oud :)
Dus het kan! Wat ontzettend snel dat je zwanger bent ik heb er 4,5 jr over gedaan dus ik ben blij eens te horen dat het ook anders kan :)

Probeer lekker te genieten je kunt niets doen als het mis gaat helaas dus no worries!!

Groetjes Annemarie
 
Terug
Bovenaan