Vroeger een soa. Onvruchtbaar ?

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en ben 24 jaar.
Vroeger heb ik een soa gehad en heb wel eens gelezen dat je daar onvruchtbaar van kan worden. Nou weet ik dat je voor mannen een vruchtbaarheid test kan doen(thuis) , is er voor vrouwen ook zo iets? Ik weet wel dat je ovulatie testen hebt, maar stel dat je echt geen kinderen kan krijgen word zon test dan alsnog positief? Misschien is het een rare vraag hoor maar heb echt geen flauw idee hoe het allemaal werkt!
Hoop dat jullie er wat meer van weten!

Groetjes!

Hangt af van wat voor SOA en hoe snel dat behandeld is.
Ik zou je adviseren om je dokter hier over te bellen. Of de SOA kliniek.

Precies wat mar-ion zegt wilde ik ook zeggen. Zij kunnen je veel beter antwoord daarop geven denk ik.
Succes en hoop dat je nog gewoon zwanger kan worden

Ik heb ook een soa gehad in het verleden en ik ben nu zwanger. Ik snap je angst en ik heb geen idee hoeveel gevallen er zijn van onvruchtbaar zijn. Evt verstandig voor je gemoedstoestand dat even na te checken?
Succes! 

Tessa E , oh wat fijn voor je ! 
Ik ga denk ik toch de dokter even bellen idd om mezelf een beetje
gerust te stellen. 
Maar het is dus niet zo dat als een ovulatie test positief is je ook daadwerkelijk kinderen kunt krijgen? 
Bedankt voor jullie antwoorden 

Hier ook soa gehad en ook zwanger. Ligt er ook aan wrlke soa je hebt ik heb het toen ook gelezen dat je van chlamydia onvruchtbaar kan worden en kijk mij nu bijna 11 weken zwanger. Ik zou navraag doen en het hoeft niet persee zo te zijn dat je onvruchtbaar bent proberen kun je altijd.

Ik heb vroeger ook een soa gehad, chlamydia maar dat is behandeld als het niet behandeld wordt is de kans aanwezig dat je onvruchtbaar wordt. 
Als een ovulatie test positief is betekent dat dat je een eisprong hebt maar er kan nog zoveel mis gaan met bv de innesteling of wat dan ook. Is je soa behandeld vroeger? Ik zou gewoon proberen zwanger te worden en als het niet lukt naar de huisarts gaan of als je soa niet behandeld is zou ik ook naar de huisarts gaan. 

Ja ik heb idd ook clamidyia gehad heb toen een pilletje gekregen en toen was ik er vanaf. 
Wel fijn om te lezen dat het dus toch gewoon kan!
Bedankt, jullie gefeliciteerd ! 

Terug
Bovenaan