vroeger honger

hoi mammie's

mijn zoontje is 4,5 maand en heeft eigenlijk altijd goed geslapen. tot ongeveer 7:30/8 uur. maar nu ineens wordt hij om 5:30/6 uur wakker. hij krijgt volledige bv en fruit en groentehapjes. waar zou het aan kunnen liggen, is mijn melk soms op????

groetjes
 
Kan hij niet in z'n regeldagen zitten? Dan heeft hij tijdelijk gewoon wat meer honger. Gewoon wat vaker aanleggen (of in elke geval als hij vraagt) en als het dan goed is komt het ritme vanzelf wel weer.
 
Hoi,

Je bv is niet op hoor idd waarschijnlijk regeldagen of een groeispeurtje.

JE kan hem ook overdag wat extra aanleggen of een voeding geven voordat je naar bed gaat.

Succes
 
Hoi, wij hebben dat ook gehad. Hij sliep eerst altijd door tot 6.30/7.00 en werd toen ineens steeds om een uur of 5 wakker. Dat heeft ongeveer 4 weken geduurd, toen kwamen er 2 tanden door en sliep hij weer uit tot 7 uur. Ik gaf hem dan om 5 uur wel bv, daarvan viel hij weer in slaap en konden wij ook weer verder slapen.

succes!
 
Je zou ook kunnen zien wat er gebeurt als je weer volledig bv gaat geven. In fruit en groente zitten minder caloriën dan in volle moedermelk. Kan dus zijn dat hij meer nodig heeft, maar dat overdag zijn buikje te vol zit met hapjes...
 
Terug
Bovenaan