A
Anoniem
Guest
Hoi
mama's,
Vroeger als klein kind had ik al een levendige fantasie en droomde net als zovele kinderen over het meest onmogelijke speelgoed of hebbedingetjes. Zo wilde ik graag een hoogslaper met glijbaan en tenten er aan vast, een grote boom in de tuin met een schommel aan een dikke tak met boomhut of zo'n héle grote monchichi aap.. Kon er uren over dromen..
Allemaal dingen die erg duur en soms geeneens te realiseren waren. Ik kan het me nog goed herinneren hoe vaak ik mijn ouders en sinterklaas heb gevraagd om die dingetjes maar jullie raden het al,.. nooit gehad. Is ook een beetje lastig meenemen voor de sint op zijn paard, een boom mét boomhut haha..
Er zijn dingen die ik nu nog steeds, ondanks mijn leeftijd, hélemaal geweldig vind. Ik moét altijd even naar de speelgoed afdeling in een winkel en ook van die houten klimforten voor in de tuin kriebelt mijn buik nog steeds haha..
Ik ben wat dat betreft echt nog een kind en kan me het gevoel van vroeger nog zo goed voor de geest halen. Daarom probeer ik de dingen die mogelijk zijn ook te realiseren voor mijn kleine boef. Een kind beleefd bepaalde dingen zoveel anders, zo veel intenser! Daarom heeft deze mama zelf een zandbak gegraven, een wipkip gekocht, een schommel bevestigd en in het overdekte gedeelte van de tuin komt ooit nog een mooi houten klimfort. Allemaal spulletjes die ik voor weinig centen op de kop heb weten te tikken of zelf maak. Het hoeft allemaal niet in een keer, heb immers tijd genoeg. Maar hoop op deze manier een beetje in de fantasie van mijn kind mee te kunnen gaan..
Hebben jullie dat ook?
Herkennen jullie dat gevoel van vroeger?
Esmé mv Kay