Vroeger wakker!!

A

Anoniem

Guest
Whaaaaaa meiden hebben jullie dat ook, dat jullie kleintjes ineens vroeger wakker worden?

Ons zoontje gaat rond 19.00/19.30 meteen na laatste fles slapen tot de volgende   ochtend. Eerder was het 8 uur, soms zelfs 8.30. Toen werd het 7.30 en nu is hij soms al voor 7 uur wakker???!!!!

Herkennen jullie dit? Blijft dit zo of kan het dat hij weer terug naar 7.30 gaat of wordt het NOG vroeger!!!!

Hoor graag van jullie

ohoh, dat kan wat worden met de komende zomertijd... Dan ligt weer alles overhoop!

Hoi,
Ik ben eigenlijk van het voorjaar 2008 forum, maar ik lees hier ook soms mee. Dat vroege wakker worden is heeeeeel herkenbaar. Maar de tijden die jij noemt, lijken mij op dit moment heerlijk! Mijn dochter werd ook steeds eerder wakker, tot het dieptepunt van 04:00 uur 's nachts.... Niets hielp. Uiteindelijk is ze weer terug gegaan naar een wat normalere tijd, rond 06:00 uur. Nog geen tijd om lekker te kunnen blijven liggen, maar goed, het is al weer twee uur winst. Het is dus een fase, maar wel eentje die lang kan duren. Bij ons duurde het ongeveer tweee maanden....
Hopelijk gaat het bij jou beter en veel sterkte in ieder geval!
Groetjes,
Dory

OOh dat meen je!!! Nou ik hoop niet dat het hier zooooo vroeg gaat worden. Meid wat ben jij blij met 6.00 uur dan!!!

En hoe doen jullie dat dan met die zomertijd, net als wat Jacoline hieronder zei?
Zijn er tips hier mee om te gaan? Langer ophouden, grotere fles aanbieden???

Liefs van mij

Hoi Hoi

We hebben het zelfde "'probleem"' met Danny, nu zijn we vorige week bij het cb geweest en dit voorgelegd nu weet ik niet hoe oud jou kleintje is maar tussen de 7 en de 9 maanden schijnd dit een fase te zijn.
Danny sliep ook tot 7.30 - 8.00 uur en ineens om 4.00 werdt hij wakker en schreeuwen dat hij niet wilde slapen ik moest hem ook vast houden mijn man niet nee alleen mama was goed haha ik blij om 4.00 en die dag ook weer werken
het is zo dat ze dan bescherming zoeken en dus mama  een lampje op de kamer helpt ook (dit volgens het cb he)
Ja ik heb nog niks geprobeert ik sta gewoon op en pak mijn ventje op als ik hem   niet meer rustig krijg en hopen dat deze "'fase"' snel overgaat hihi

nou suc6 groetjes Kim en Danny

Hoi,

Milan is nu 10 maanden en ook erg vroeg wakker, standaard om 6.30 en dan wil hij ook echt zijn flesje. Maar ik ben daar al erg blij mee, want een tijd geleden kon ik er 's nachts zo vaak uit en nu slaapt hij  dus vaak  hele nachten door!!! Maar goed, het blijft erg vroeg .

Groetjes Esther

Hallo

Nou sorry hoor maar dat klinkt voor mij allemaal lekker,
mijn mannetje is nu 7,5 mnd en word sinds 1,5 mnd elke nacht wakker en soms slaapt hij zo weer maar soms is hij ook uren wakker,
Dus ik zou toch maar genieten van die tijden het kan zo veranderen,

groetjes mascha

Terug
Bovenaan