vorige week was ik uit eten met mijn familie en toen was ik vergeten door te geven dat ik mijn vlees graag extra doorbakken wil. dit wou ik later alsnog aan de kok doorgeven, maar mijn schoonmoeder en oma vonden dat het voor deze keer niet uit maakte en dat het eten dan ook minder lekker is. Vroeger werd daar ook niet aan gedacht, en al hun kinderen leven ook nog steeds. Ik heb het toch tegen de kok gezegd, maar ik kon aan mijn familie zien dat ze vonden dat ik me aanstel. Nu is weer hetzelfde geval dat we een matrasje hebben gekregen waar al 2 kinderen op hebben gelegen en niet de beste kwaliteit is. Matrasje is 6 jaar oud. Ik wil graag een nieuw matrasje maar nu weer krijg ik de opmerking dat vroeger de kinderen ook niet op luxe matrassen sliepen en ook nog steeds leven.. Ze vinden weer dat ik overdrijf
, al spreken ze dat niet zo uit... Van binnen kan ik me er erg boos om maken door die uitspraken van vroeger... Komt dit door de hormonen? Hebben ze misschien toch gelijk of moet ik er wat van zeggen dat ik hun opmerkingen niet waardeer? Mijn zwager vindt zelfs dat ik af en toe wel een wijntje mag... Nou dat gaat me al helemaal te ver... Iemand ervaring met deze opmerkingen? Hoe gaan jullie daar mee om?
, al spreken ze dat niet zo uit... Van binnen kan ik me er erg boos om maken door die uitspraken van vroeger... Komt dit door de hormonen? Hebben ze misschien toch gelijk of moet ik er wat van zeggen dat ik hun opmerkingen niet waardeer? Mijn zwager vindt zelfs dat ik af en toe wel een wijntje mag... Nou dat gaat me al helemaal te ver... Iemand ervaring met deze opmerkingen? Hoe gaan jullie daar mee om?