vroeggeboorte

Op dit moment ben ik 27 weken zwanger van ons tweede kindje. Ons zoontje Jarno (nu 18 maanden alweer) is te vroeg geboren met 35 wk en 4 dg. Hier is geen aanwijsbare reden voor gevonden. Ik ben erg bang dat dit kindje ook weer te vroeg geboren wordt. Dit terwijl ik zo graag thuis wil bevallen en een echte kraamtijd wil.
Heeft iemand er ervaring mee dat een tweede kindje ook weer te vroeg geboren wordt of juist niet?

Groetjes,
Linda

Hoi linda,

Ik ben ook van de eerste met 35 weken en 4 dagen bevallen.
ik ben nu weer inverwachting en deze keer ben ik al 38 weken en 2 dagen zwanger.
deze komt dus niet tevroeg en ik hoop dat het ook niet lang meer op zich laat wachten tot deze komt.
veel succes veder
groetjes mir

Een vriendin van mij is ook met 35 weken van haar eerste bevallen, bij de 2de zwangerschap dacht ze dat die ook te vroeg geboren zou worden, nou mooi niet. Ze heeft 42 weken gelopen van haar 2de zoon!!!

mijn zoon is 6 weken te vroeg geboren. bij de nacontrole begreep ik dat de kans op een tweede vroeggeboorte ongeveer 2% is. daar heb je niet zoveel aan, maar wil maar zeggen dat de kans dus niet zo heel erg groot is. inmiddels zwanger van de tweede (nog maar kort)en hoop ook maar dat het deze keer anders loopt....

Terug
Bovenaan