Vroeggeboorte

Hallo dames,

Ik weet niet of ik hier op de goede site ben maar ik heb een vraag aan jullie ! Ik was op 30 september uitgerekend maar ik ben op 28 juni bevallen(26 weken en 4 dagen) Ons dochtertje, Esmay, maakt het na 6 weken goed en ligt nog wel steeds in de couveuse in het ziekenhuis, mijn vraag is; volgende maand zal zij waarschijnlijk eindelijk naar huis mogen maar nu schijnen er matjes op de markt te zijn die je onder het matras kan schuiven zodat je haar hartslag in de gaten kan houden en mocht het niet goed gaan dat er dan een alarmpje af zal gaan ! hebben jullie enig idee waar ik deze kan kopen ??
Ik wens jullie allemaal een prettige bevalling toe

Groetjes van Tessa

Tessa, ik hoop dat je dit nog leest. Maar waar is je dochtertje geboren? Ik was zelf 27 augustus uitgerekend en ben op 29 juni bevallen.... Dus ook te vroeg, maar niet zoveel als jij. Mijn zoontje is nu al bijna 2 weken thuis (ik zou toen hij thuis kwam 36 weken zijn). Ik kan nu eindelijk van hem genieten en tot rust komen, ik hoop voor je dat jij dat ook zo snel mogelijk kunt. Vind je het een eng idee dat ze straks niet meer aan de monitor enzo ligt? Dat had ik in het begin in ieder geval wel heel erg.

Groetjes en sterkte.

Hallo Anoniem,

Ons dochtertje is in Veldhoven geboren in het MMC. Zoals het er nu naar uit ziet komt zij volgende maand naar huis. Het lijkt me doodeng als zij de eerste nacht thuis slaapt. Maar ik heb van Lot een internet site opgekregen waar je matjes voor onder het matras kunt kopen dat als ze 20 seconden niet zou adememen dan gaat er een alarmpje af dus dat matje komt er zeker !!
Ik kan ook bijna niet wachten tot de dag dat ze naar huis mag komen maar we moeten nog even geduld hebben ! Ze weegt nu al 1665 gram en dat is voor ons al veel, gek he ?

Groetjes van Tessa

Hee als jouw kind in Velhoven geboren is woon je waarschijnlijk vlak bij mij. Maar ik weet niet aan welke kant van Veldhoven je woont. Ik heb die matjes volgens mij gezien in Bladel bij Ampro maar ik denk dat elke babywinkel zoals Prenatal of Babystunter ze heeft.
Groetjes Rudi

Terug
Bovenaan